R6 !!

abelin

Adrenalin
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Ktm 625
Bilder på min skönhet !!!

Nu har jag kört 38 mil på 2 dar med min R6 är såå underbart!!! en helt underbar hoj!!! :yoparty

Last edited:
några bilder på skönheten

är tagen med mobil kass kvalitet men men

Bifogat

• P1009_192049.jpg
    P1009_192049.jpg
    14.4 KB · Visningar: 26
  • P1010_113958.jpg
    P1010_113958.jpg
    18.4 KB · Visningar: 33
Last edited:
håller bara med dig... har kört med min nya R6a i två veckor nu och känslan går inte att beskriva... :yoparty

hehe satan 38 mil på en helg!!:.
första gångerna man var ute så var känslan omöjlig att beskriva.
och snacka inte ens om kraften man hittade uppe vid 12000 rpm
fy fan va det gick. är fortfarande helt förvånad att någonting som är så litet kan gå så jävla bra!!

Kan inte göra dom större tyvär är tagen med mobil :huvet men men jo det e sjukt va det händer saker mellan 10 och 12 tusen :D :yoparty är helt underbart !!!!!!! :Bugar

första mc:n ja körde va en R6 å den va ju hur grymt som helst DÅ men när ja köpte gixxern de va ju då de börja hända grejer så för eller senare så kommer du byta till större motor!! hoppas du får många roliga mil med din hoj!!

Det första jag tänkte när jag hade kört R6an första gången var, NÄR I HELVETE SKA DEN SLUTA ÖKA VARVET!? :D Varvkåt, ja vet! ;)

Efter en sommar är den fortfarande rolig att skrika iväg med på rakorna efter landsvägen!

Gratulerar till en fin motorcykel :)

OlleR skrev:
Det första jag tänkte när jag hade kört R6an första gången var, NÄR I HELVETE SKA DEN SLUTA ÖKA VARVET!? :D Varvkåt, ja vet! ;)

Efter en sommar är den fortfarande rolig att skrika iväg med på rakorna efter landsvägen!

de minns ja me!! tyckte man varvat mycke men då fanns de massor kvar å de gjorde ju ont i öronen när man närma sig de röda!! :banana :yoparty

OlleR skrev:

Ja jävlar.. nu längtar man ju inte direkt mindre till nästa sommar då R6an ska inhandlas... :yoparty

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman