r6 som hackar

Bestyckning/synkning av fuggar kanske?

En hoj går ju snålare om man stoppar på effekt system. Särskilt nu när det är höst ute så går hojen snålt oxå.

Är det org. bestyckning?

Det låter visserligen som ett förgasarproblem, men det kan ju alltid vara lönt och kolla att sladdarna till batteriet inte glappar, det kan nämligen få hojjen att hacka.

pakopak skrev:
Har ett litet problem med min r6 2001. :va går lite ojämnt på varv mellan 2-6,500varv. kvittar om den är varm eller kall. givetvis så kör man ju inte så mycket på de varven... :yoparty men ändå irriterande. Någon som vet vad det kan vara, eller är det bara att lämna in på förgasarinställning. :3freak Hör kanske till saken att det sitter ett vance hines s4 titanium på. vet inte om det påverkar. :confused:

:Bugar mycket tacksam för hjälp :Bugar
Hur fort går en sådan där R1 vid 6500r/min?
Luktar lagbrott här :D

pakopak skrev:
Har ett litet problem med min r6 2001. :va går lite ojämnt på varv mellan 2-6,500varv. kvittar om den är varm eller kall.

Om du är absolut 100 säker på det där med "varm eller kall" så är det ju inte bestyckningen utan mer troligt att du har vatten i flottörhusen. Köp K-sprit och prova. Tändningen är det inte heller eftersom den går bra på högre varvtal och ett större effektuttag. Skulle möjligen kunna vara taskiga anslutningar någonstans, men mindre troligt.

*/ ?>
Nyheter
IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...