R6-reservdelar till SO på Åsen?? Bitte

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Ska ta och mecka med hojen i veckan för att försöka lokalisera felet. Största problemet är nästan att den går hur bra som helst nu och gjorde så så snart jag svängt in i depån efter rejset igår, så det blir svårt att se om man fixat nått.

Är det någon som har en hög reservdelar i stil med tändspolar, besinpump etc. och som ska upp till Åsen? Skulle vara otroligt trevligt om det skulle visa sig att den går piss igen på fredagsträningen eller kvalet om man kunde få köpa loss lite delar och se om det gör nån nytta.

Misstänker att det bara är skit i nån förgasare alternativt kärvande flottör men ifall att...

Don Quixote skrev:
Ska ta och mecka med hojen i veckan för att försöka lokalisera felet. Största problemet är nästan att den går hur bra som helst nu och gjorde så så snart jag svängt in i depån efter rejset igår, så det blir svårt att se om man fixat nått.

Är det någon som har en hög reservdelar i stil med tändspolar, besinpump etc. och som ska upp till Åsen? Skulle vara otroligt trevligt om det skulle visa sig att den går piss igen på fredagsträningen eller kvalet om man kunde få köpa loss lite delar och se om det gör nån nytta.

Misstänker att det bara är skit i nån förgasare alternativt kärvande flottör men ifall att...

Vatten i tanken lyckades jag med... då lät det som den gick på tre bara...
Har två R6:or, men skall tävla med båda. Dock så kan man skifta över delar
för att iallafall lokalisera felet, men jag behöver delarna när det är dax för
mina Supersport och Standard 600 race

Stavgren skulle nog inte köra på åsen?.? Du kanske kan låna grejer.

Don Quixote skrev:

Min hoj står oanvänd hemma (på Hammarö) så kan du lösa det på nåt sätt så är det fritt fram att låna prylar. Bara jag får tillbaka min i fungerande skick :hihi

stavgren skrev:
Min hoj står oanvänd hemma (på Hammarö) så kan du lösa det på nåt sätt så är det fritt fram att låna prylar. Bara jag får tillbaka min i fungerande skick :hihi

Vart nånstans i sverige är det?

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back