Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
leo skrev:Hejsa,
Min hoj är blivit stulit i mandags i dk![]()
Jag undrar om der är någon som vet om man kan bästelle nyt r6 2000 ram från yamaha, jag har alla paper på hojen..
Så jag kan bygga en ny!
Mvh
Leo
Upplys mig, varför köper du inte bara en ny cykel?leo skrev:Hejsa,
Min hoj är blivit stulit i mandags i dk![]()
Jag undrar om der är någon som vet om man kan bästelle nyt r6 2000 ram från yamaha, jag har alla paper på hojen..
Så jag kan bygga en ny!
Mvh
Leo
Suomalainen skrev:eeee... bara jag som känner lukten av bedrägeri?![]()
Har du så mycket "reservdelar" i garaget så du kan slänga på alla delar på en ny ram bara sådär?
En teori är att den stulna hojen är "reservdelarna" och en ny ram behövs för att regga om den, samt att en ny hoj kvitteras ut på försäkringen..vips så hade han 2 cyklar till priset av 1.....? isf:kocko
![]()
leo skrev:För det förste så har jag trafikförsakring och har lige mistat en hoj for 60000.- och har inte pengarna för en ny hojannat är, at jag har borjat för lång tid sidan at samla dela for en banhoj, jag har en motor och en baksving och bakhjul och litte till, jag kan köpa en ram i dk för 5000.-dkr, men så blir det åxå en banhoj! Tackar Hornet Oskar
![]()
hornet oskar skrev:eller så är han smart och inte pysslar med försäkringsbedrägeri och skiver det på ett forum som är öppet för almänheten! man kan ju låta han svara innan det görjar skrikas FÖRSÄKRINGSBEDRÄGERI! eller?
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|