Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har du råd så varför inte köpa en nyare, inte bara insprut som är fördelen dåMr_Malossi skrev:Förgasare eller insprut, vilken ska man satsa på?
Insprut =Modernt och bättre gasrespons! Förgasare=SKITHitecfrollo skrev:Har du råd så varför inte köpa en nyare, inte bara insprut som är fördelen då![]()

granath_ skrev:klart han har råd han kör ju M3![]()

2Wheeldrive skrev:Om du ställer en sån fråga så kan man fråga sig om du ens borde köra hojInsprut =Modernt och bättre gasrespons! Förgasare=SKIT
Mr_Malossi skrev:
Det finns inga dumma frågor, bara dumma svarNä men anledningen till att jag frågar är att jag undrar om det skiljer mycket mellan en 02 och en 03a. Har varken kört den ena eller den andre så har svårt att bilda mig en uppfattning hur stor skillnaden egentligen är mellan insprutsmotorn och förgasarmotorn. Sen skiljer det ju en liten summa pengar mellan dem.

Har heller inte kört nån 02 eller 03 däremot kört 99,00,01 -05Mr_Malossi skrev:
Det finns inga dumma frågor, bara dumma svarNä men anledningen till att jag frågar är att jag undrar om det skiljer mycket mellan en 02 och en 03a. Har varken kört den ena eller den andre så har svårt att bilda mig en uppfattning hur stor skillnaden egentligen är mellan insprutsmotorn och förgasarmotorn. Sen skiljer det ju en liten summa pengar mellan dem.
Mr_Malossi skrev:Förgasare eller insprut, vilken ska man satsa på?

kAtanAmAn skrev:klart insprut!
men tror hojen äger dig ändå![]()
mojjsan skrev:dummaste jag hört att förgasare skulle va skit haha

abethebabe skrev:ingen som har påstått det eller![]()
2Wheeldrive skrev:Om du ställer en sån fråga så kan man fråga sig om du ens borde köra hojInsprut =Modernt och bättre gasrespons! Förgasare=SKIT
Skulle verkligen inte säga att det är skit. rätt inställd förgasarmotor är ju helt enkelt mummamojjsan skrev:dummaste jag hört att förgasare skulle va skit haha
Vanish skrev:.......

nicce skrev:lånar tråden lite.
är det nån som vet vad det ät för effekt i -02 resp -03?
är åxå lite sugen på r6
Då har du inte hört mycket gossemojjsan skrev:dummaste jag hört att förgasare skulle va skit haha

Mr_Malossi skrev:Tack för alla svaren! ska rikta in mig på en -03 och framåt![]()
Sant, men hur många hojåkare "äger" sin hoj? (har inget med egendom att göra)
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |