Lägger in bilderna igen på min fighter, blå undertray och ett highpipe är på väg. Någon som har några tips på vad man kan göra mer??? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wiseguy skrev:Nice..![]()
Vad är det för framkåpa förresten ?
Märke, modell, pris ?
Ben skrev:Tycker det ser lite konstigt ut när framkåpan sitter så högt upp. Annars var det fint!![]()
Se bara till att den tål lite vatten. Blir dyrt annars vid första regnskuren.yzfr6 skrev:montera en backkamera i bakkåpan å sätt en tv-skärm framför styret ( kontokortsstorlek) så slipper man backspeglar!!??
yzfr6 skrev:Lägger in bilderna igen på min fighter, blå undertray och ett highpipe är på väg. Någon som har några tips på vad man kan göra mer???![]()
Wiseguy skrev:Se bara till att den tål lite vatten. Blir dyrt annars vid första regnskuren.
Släng på en wheeliebar och börja skrapayzfr6 skrev:Lägger in bilderna igen på min fighter, blå undertray och ett highpipe är på väg. Någon som har några tips på vad man kan göra mer???![]()
norwayr6 skrev:Ta bort cross baren på styret, monter hand guards og lakker rammen, det er for mange allerede som har polert den.
Jeg har montert org instrument slik.
Gpx skrev:Instämmer lacka ramen (pulverlack) för vanligt med polerat sen är det jobbigare o hålla rent (om man inte är putsbög)
Roger
yzfr6 skrev:Ok vi skiter i poleringen då.
guld eller mattsvart ram?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT