R6 fighter???

CR500AF

slanga sjef
Gick med
17 Dec 2003
Ort
Norge Oslo
Hoj
Ktm prestige snart solgt Yamaha R6 solgt Cr500AF Aprillia SR 50 Ditech solgt
Ja vad menar ni????? har en R6 99 som jag funderer på at bygga fighter av jag menar riva bort alla kåpor og satte dit cross styre
vad tyker ni går det å stunta lita med r6 jag tenkte oxo og dreva den lite ned
 

Bifogat

  • r61.jpg
    r61.jpg
    84.1 KB · Visningar: 91
  • r62.jpg
    r62.jpg
    132 KB · Visningar: 77
Hur seriöst menar du med "Stunta"? Fritidsbakhjul å få det lite lättare att köra på bakhjulet? Eller vill du använda hojen för o börja göra cirklar, 12s, no handers osv?
 
Köra Streetfighter är grymt som fan :yoparty Klart du ska bygga en.
R6:an är ju en jävligt vass o lätt hoj. Om du dässutom drevar ner den, så lär den ju bli helt hysterisk :eek:
Hojen blir dessutom mycket mer lätthanterlig när du får på ett crosstyre.
 
Swedie skrev:
Hur seriöst menar du med "Stunta"? Fritidsbakhjul å få det lite lättare att köra på bakhjulet? Eller vill du använda hojen för o börja göra cirklar, 12s, no handers osv?
Neeeeeeeeeeeeiiii vet inte noe midt i mellom møjligtvis :va bare ha lite skoj lite huligan kørning etter veien og kanskje leke litt på på nån p plass åka til stranden og bio och sånt tånker sålje katomen og bygge sm av AF :banana och da trenger jeg en hoj som kan brukes litt til alt
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top