R6 FÖrsÄkring

DIIAZ

:)
Gick med
9 Feb 2004
Ort
Sthlm
Hoj
Röd R6
snälla ni som har r6 vad har ni för försäkringar
måste hitta en idag till min 02:a!!!
vilken har bäst helförsäkring !!!!!!!!
tack tack tack för all hjälp jag kan få :squid
 
Jag har avställningsbar helförsäkring hos Folksam. Fick ett bra pris där.
Men det är väl bara att ringa runt!?
 
DIIAZ skrev:
snälla ni som har r6 vad har ni för försäkringar
måste hitta en idag till min 02:a!!!
vilken har bäst helförsäkring !!!!!!!!
tack tack tack för all hjälp jag kan få :squid
Ring *alla* försäkringbolag, det ska man alltid göra!
 
Endel eller kanske alla har ju tjej försäkringar som är billigare än för oss killar...
 
Ta en titt på försäkringsbolagslistan och ring runt till alla.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=502

Det är nämligen renarama lotteriet över vilken premie man får.
Har du fått en premie vid första telefonsamtalet så behöver det inte betyda att du får samma premie nästa dag du ringer till samma bolag.

Får du en bra offert medans du ringer så be dom skicka hem en skriftlig offert. Den gäller oftast i 30 dagar.
Fortsätt sedan med att ringa runt till resten av bolagen och kolla deras priser.
 
Har du inte kollat försäkring INNAN du köpte hojen ? :brinnerup

Nu e du ju tjej, så du har säkert stor fördel av det, men du bor ju i Stockholm dessutom :skrämd
 
nopp får ta den smällen men kunde inte släppa hojen när jag hittat den :kär

Mattiaz skrev:
Har du inte kollat försäkring INNAN du köpte hojen ? :brinnerup

Nu e du ju tjej, så du har säkert stor fördel av det, men du bor ju i Stockholm dessutom :skrämd
 
DIIAZ skrev:
nopp får ta den smällen men kunde inte släppa hojen när jag hittat den :kär

Helt rätt! Så gjorde nästan jag med... fast jag hade ju kollat upp försäkringar innan... så jag fuskade lite :tungan

Fast de blir ju bättre när jag kliver över 25.... får du köra fulleffekt förresten, eller ska den "strypas" ? :rofl
 
SÅKLART JAG SKA KÖRA på FULL EFFEKT ÄR JU 21 :yoparty vill ta ut den i helgen ska ju bli ok väder så jag måste fixa det här nu !!!

Mattiaz skrev:
Helt rätt! Så gjorde nästan jag med... fast jag hade ju kollat upp försäkringar innan... så jag fuskade lite :tungan

Fast de blir ju bättre när jag kliver över 25.... får du köra fulleffekt förresten, eller ska den "strypas" ? :rofl
 
DIIAZ skrev:
SÅKLART JAG SKA KÖRA på FULL EFFEKT ÄR JU 21 :yoparty vill ta ut den i helgen ska ju bli ok väder så jag måste fixa det här nu !!!

Härligt!

Ta de lugnt bara!

En annan får ju mer än nog av att bara besöka innerdelen av stockholm... fast du kanske har tur o bor utanför :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top