R6 '99 Stulen i Johanneberg

Han var ju fattig student... man kan inte kräva hur mycket som helst bara för att man är lite hygglig :)
Jag hoppas bara på samma tur den dagen det händer mig!!!

Det gör jag med! Otroligt att inte polisen hade mer intresse än de hade, att hjälpa till att hitta ägaren är väl ändå det minsta man kan begära av de?:va

Ok om de inte orkar lyfta en fena för att leta efter hojen, men när den väl är återfunnen kan man ju inte bara låta den vara där heller. Det behövs vardagshjältar som Linus:tummenupp

Det tråkiga är ju att det verkar inte finnas nåt stöldskydd som funkar riktigt bra. Fanns nån länk förut som visade test av låskedjor, de klippte alla på under 30 sek har jag förmig. Vill dom ha hojen tar dom den. :(

Det tråkiga är ju att det verkar inte finnas nåt stöldskydd som funkar riktigt bra. Fanns nån länk förut som visade test av låskedjor, de klippte alla på under 30 sek har jag förmig. Vill dom ha hojen tar dom den. :(

Det enda skyddet är väl egentligen försäkringen tyvärr. O om man har tur som jag är det amatörer o då hjälpte ju låsen. Nu står hojen åter igen här på gården, lite mera lustigt placerad för att kunna ha den fastkedjad i ett trappräcke.

Skönt att det löste sig, även om det blir lite merkostnader.

Fattar inte varför folk (kan väl i och för sig knappt kalla dem det) inte kan fatta att man inte snor andras prylar.

Halvförsäkringen är väl rätt dyr, antar jag. Du får väl hitta nåt att fästa ramen i, såvida du inte redan hade det...

Ha det gott och fixa hojen snabbt, så du kan puttra de sista månaderna också.

Hej du! Nu blir det halv oavsett. Inte så sugen på att hamna i den här situationen igen. Går gixxern bra?

Hörrudu... du kan få dela ölen med mig, Suzie-Q och Juha... :)

@ Linusp3, Suzie-Q, Juha & Rash. Jag bjuder er alla gladeligen på varsin!:tummenupp :pannkyss Kan inte tacka er nog mycket!

Last edited:
Polisen sa dock att med största sannolikhet så har Mc:n hamnat i polen med omnejd, ska tydligen va mkt sporthojar som hanmnar österut, why i dont know..:confused:

Polisen säger det som medför minst krav på insats från deras sida.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!