Mr Magsnus
Ny medlem
Tjena, är rätt inställd på att skaffa en beggad r6a. Har för tillfället bara en gammal 125cc och är sugen på att köpa något vassare. Min lokale meck ,som hjälpt mig en del med min gammla hoj och är allmänt schysst och så, har tänkt att sälja sin R6-99. Jag tittade på den häromdan och den såg väldigt välhållen ut. Hojen är helt original (d.v.s. inga slipon, miniblinkers och allt vad det är) förutom kåpglaset som han har bytt till ett som är lite förhöjt. Däcken är nya bak och fram.
Han nämde i förbifarten att han tänkte sig typ 50000. Det känns lite i överkant för hojen, den har ju trots allt några år på nacken, och jag har sett t.ex. på blocket att nån lagt ut sin R6-00 för 45k. Samtidigt så kan han tänka sig att serva den billigt och i början gratis om det skulle vara något fel på den, så det blir ju som en slags garanti! Frågan är hur mycket det är värt att betala för bågen, är det rimligt med 50k för en 99:a om den är väldigt välhållen? Om jag ska pruta en massa, vilka argument bör jag använda?

Han nämde i förbifarten att han tänkte sig typ 50000. Det känns lite i överkant för hojen, den har ju trots allt några år på nacken, och jag har sett t.ex. på blocket att nån lagt ut sin R6-00 för 45k. Samtidigt så kan han tänka sig att serva den billigt och i början gratis om det skulle vara något fel på den, så det blir ju som en slags garanti! Frågan är hur mycket det är värt att betala för bågen, är det rimligt med 50k för en 99:a om den är väldigt välhållen? Om jag ska pruta en massa, vilka argument bör jag använda?

