Thunder
Kan det inte vara sommar för evigt???
- Gick med
- 21 Aug 2005
- Hoj
- R6 -08, dotterns cross och minimoto
Detta kanske är fel forum, men svaret finns nog här ändå.
Jag har kört en R6 -03 och var överförtjust. Jag har själv en Thundercat så det kanske inte är så svårt att förstå.
Nu till problemet: Min nuvarande ekonomi och familjesituation
tillåter inte inköp av en -03 men troligen en -99. Vad är då skillnaden mellan en -99 och en -03. Dels körmässigt men också prestanda mässigt?
Blir jag besviken på en -99 eller är skillnaden så stor från Thundercaten att jag kommer le och skratta ändå?
Jag har försökt söka informationen på diverse andra sidor men det ger ju mer av människor som kör själva och kan beskriva skillnaden.
Jag har kört en R6 -03 och var överförtjust. Jag har själv en Thundercat så det kanske inte är så svårt att förstå.
Nu till problemet: Min nuvarande ekonomi och familjesituation
tillåter inte inköp av en -03 men troligen en -99. Vad är då skillnaden mellan en -99 och en -03. Dels körmässigt men också prestanda mässigt?Blir jag besviken på en -99 eller är skillnaden så stor från Thundercaten att jag kommer le och skratta ändå?
Jag har försökt söka informationen på diverse andra sidor men det ger ju mer av människor som kör själva och kan beskriva skillnaden.

(hoppas det är bra väder). Testkörning nästan inne i december verkar ju vettigt!!!! :kocko
när man står där till våren glad och fryntlig.