http://www.blocket.se/vi/10152534.htm?ca=4_s
som sagt
vad tror ni om de här priset
är det nåt man kan slå till på? verkar lockande
och den är bara 1,5 mil i från mig ;D
som sagt
och den är bara 1,5 mil i från mig ;D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Honke skrev:2627562jag snacka med killen nudet är så att han fyller år & då har hans kompisar jävlas med han & lagt ut hans mc på blocket
plus hans skoter å grejer .Dhaha

Honke skrev:2627562jag snacka med killen nudet är så att han fyller år & då har hans kompisar jävlas med han & lagt ut hans mc på blocket
plus hans skoter å grejer .Dhaha

MangeH skrev:2627732Det enda roliga man ser med det är om man ÄR den som jävlas.
Den utsatta är det inte roligt för och speciellt inte för de som vill göra ett klipp.

Chii skrev:2627638ser inte nåt kul i sånna skämt![]()
genom att betala cirkus 50:- till blocket så hyr man in X antal hundra personer som ringer och terrar offret! 
Det gör jag faktiskt, ganska lätt att stopa också, bara ta bort annonsen.Chii skrev:2627638ser inte nåt kul i sånna skämt![]()
Inte bara ta bort, kompisen har väll angivigt sin egna mail, så ska ägaren till hojjen gissa lösenordet? Så de är väll inte "bara"prulle skrev:2627784Det gör jag faktiskt, ganska lätt att stopa också, bara ta bort annonsen.
prulle skrev:2627784Det gör jag faktiskt, ganska lätt att stopa också, bara ta bort annonsen.
Krisse_ skrev:2627863har du någonsin annonserat på blocket? man måste ha ett lösenord för att ändra/radera en annons, tror ju inte kompisarna ger det till han i första taget, han kan iofs säkert maila blocket och säga som det är och dom tar bort annonsen, vem vet polarna sätter kanske in en ny?
Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla................bla bla bla bla bla bla![]()
men ge mig ditt nummer så läggar jag in en annons om du tycker det är så skoj

Krisse_ skrev:2627863
men ge mig ditt nummer så läggar jag in en annons om du tycker det är så skoj
Dominator-Rocks skrev:2628154Yääh yäääh om det är hans kompisar så lär dum ju ta bort den efter en eller ett par dagar!![]()
Hur tänker du egentligen![]()
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem