R6 99 för 20tusen(vad tror ni)

jag snacka med killen nu :D det är så att han fyller år & då har hans kompisar jävlas med han & lagt ut hans mc på blocket :D plus hans skoter å grejer .Dhaha

Honke skrev:
2627562 jag snacka med killen nu :D det är så att han fyller år & då har hans kompisar jävlas med han & lagt ut hans mc på blocket :D plus hans skoter å grejer .Dhaha

:rofl

Honke skrev:
2627562 jag snacka med killen nu :D det är så att han fyller år & då har hans kompisar jävlas med han & lagt ut hans mc på blocket :D plus hans skoter å grejer .Dhaha

ser inte nåt kul i sånna skämt:va

Det enda roliga man ser med det är om man ÄR den som jävlas.

Den utsatta är det inte roligt för och speciellt inte för de som vill göra ett klipp.

MangeH skrev:
2627732 Det enda roliga man ser med det är om man ÄR den som jävlas.

Den utsatta är det inte roligt för och speciellt inte för de som vill göra ett klipp.

jaaa la ut en polare på snyggast.com bilder på nån brud och löften om telesex:D dagen efter kunde han få över 100samtal i timmen (han fick byta nummer) :gnissla

Chii skrev:
2627638 ser inte nåt kul i sånna skämt:va

Det är inget skämt det är telefonterror:yoparty genom att betala cirkus 50:- till blocket så hyr man in X antal hundra personer som ringer och terrar offret!

Vi sålde satte ut polarns Volvo till ett schyst pris en gång :D
Han vart :mad:

:rolleyes: :rofl

Jag tycker det tyder på en viss omognad (av den som sätter ut annonsen förstås) Har polare som skickar efter dildos åt varandra,och lägger ut varandra på olika date sajter .:va lite :huvet

prulle skrev:
2627784 Det gör jag faktiskt, ganska lätt att stopa också, bara ta bort annonsen.
Inte bara ta bort, kompisen har väll angivigt sin egna mail, så ska ägaren till hojjen gissa lösenordet? Så de är väll inte "bara"

prulle skrev:
2627784 Det gör jag faktiskt, ganska lätt att stopa också, bara ta bort annonsen.

har du någonsin annonserat på blocket? man måste ha ett lösenord för att ändra/radera en annons, tror ju inte kompisarna ger det till han i första taget, han kan iofs säkert maila blocket och säga som det är och dom tar bort annonsen, vem vet polarna sätter kanske in en ny?

men ge mig ditt nummer så läggar jag in en annons om du tycker det är så skoj

Krisse_ skrev:
2627863 har du någonsin annonserat på blocket? man måste ha ett lösenord för att ändra/radera en annons, tror ju inte kompisarna ger det till han i första taget, han kan iofs säkert maila blocket och säga som det är och dom tar bort annonsen, vem vet polarna sätter kanske in en ny?
Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla................bla bla bla bla bla bla:näsblod
men ge mig ditt nummer så läggar jag in en annons om du tycker det är så skoj

Yääh yäääh om det är hans kompisar så lär dum ju ta bort den efter en eller ett par dagar! :dummer

Hur tänker du egentligen :va

Edit: (Bild)

Last edited:
fy fan vilken dålig humor vi har här på SH, upprörda gb bara för att ett par polare skämtar med en som fyller år. klart som fan de är roligt. ni som säger att de är ett tydligt tecken på omognad, man är fan inte vuxen förns man kan betee sig som ett barn igen :yoparty

Dominator-Rocks skrev:
2628154 Yääh yäääh om det är hans kompisar så lär dum ju ta bort den efter en eller ett par dagar! :dummer

Hur tänker du egentligen :va

tur för han att hans kompisar är så snälla om det nu var dom som tog bort annonsen. hur jag tänker? jo jag tänker om det varit jag som la in den annonsen så hade ju inte min kompis fått lösenordet på ett bra tag(bara för att jävlas med han).

en kompis hade fått sitt nummer på en porrsida för kontanktannonser, ringde gubbar som stöna o hade sig nonstop. han visste inte vilken sida hans nummer stod på eller vem som hade lagt in det, lagom skoj tyckte han när han fick byta nummer

men vi alla har väl olika syn på humor.

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back