R6-06 för ca 65-70 papp?

BTB

Ny medlem
Gick med
30 Dec 2006
Hoj
R1-08
Är det realistiskt att tro att man kan hitta en R6:a från 06/07 för 65-70 papp? Den kan gärna vara lite skrapad men måste vara strukturellt ok.

Vad tror ni?

/D.

efter sommaren så helt klart. då bör du hitta en i bra skick. vart ju ett par för 70000 till salu innan vintern.

men, vad jag läst av dina inlägg. prova en sådan först. gillar du dina kickar så är inte r6:an något för dig

efter sommaren så helt klart. då bör du hitta en i bra skick. vart ju ett par för 70000 till salu innan vintern.

men, vad jag läst av dina inlägg. prova en sådan först. gillar du dina kickar så är inte r6:an något för dig

Vet att R6:an och de andra 600:orna inte är närmelsevis lika kraftfulla som min nuvarande R1:a. Måste dock prioritera om p.g.a tidsbrist, vill inte ha över 100 papp låsta i min nuvarande hoj samtidigt som den kostar mig 1700 sek i månaden i helförsäkring.

Visst får jag inga kickar på rakorna som med R1:an men rakan är egentligen bara en transportsträcka till nästa kurva....och det är där kickarna och körglädjen verkligen finns. Hade roligt på min Aprila RS 250 också och den hade 60 bakhjulshästar så jag skall nog klara att gå över till en R6:a.

/D.

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...