R6 åkare i GBG??

Anizjr

-{2 Fast 4 U}-
Gick med
21 Jul 2005
Hoj
mini motor 07
Tja...

ngn som har eller haft R6 som har lust å hjälpa mig lite har hört lite mysko ljud från min hoj e inte så high på de men ja skulle vilja lyssna på en annan R6 som ngn har ngn av de nyare modeller 03 - 05 och se om man kan höra ngn skillnad lämnade nämligen in min hoj till yamaha center men dom kunde inte höra ngt fuffens med den men min granne som kört hoj och mekat med hojjar säger att ja inte ska köra för den låter inte reko!?!?!!?!

hör av er till maj! task på förhand....

nervös vid körning... :va

Anizjr

Anizjr skrev:
Tja...

ngn som har eller haft R6 som har lust å hjälpa mig lite har hört lite mysko ljud från min hoj e inte så high på de men ja skulle vilja lyssna på en annan R6 som ngn har ngn av de nyare modeller 03 - 05 och se om man kan höra ngn skillnad lämnade nämligen in min hoj till yamaha center men dom kunde inte höra ngt fuffens med den men min granne som kört hoj och mekat med hojjar säger att ja inte ska köra för den låter inte reko!?!?!!?!

hör av er till maj! task på förhand....

nervös vid körning... :va

Anizjr

Är det ngn skillnad i ljud när du vid friläge håller in kopplingen resp. låter den vara?

Anizjr skrev:
han som tog emot hojen sa att den gick ojämnt men service killarna tyckte inte de va ngt fel på den alls....

Servicekillarna skulle väl gå på semester eller ngt. Åk dit igen å be att få tala med den som säger "att det inte är ngt fel på den alls" så att han kan förklara för dig vad det är som tickar, varför den går ojämnt och varför det är normalt.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8