R46 Vs zx636

Picco

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
zx10r -05 (lime)
Skulle böhöva en pusch i rätt riktning.. står i valet och kvalet mellan att köpa en zx636 -06 eller R46 -05.
Mycket tacksam för all relaterad info, om vad Ni skulle välja i mitt ställe.. nackdelar / fördelar..?

Har mycket svårt att somna.. :va

Säljaren rekommenderar R46.. vildare?

Fördelen med kawan e ju att du har lite mer vrid på lägre varv tror jag :va med tanke på dom 36 extra kubiken frågar är ju vilken hoj kommer DU trivas med :confused: välj inte bara efter utsende utan hur du trivs på hojen :tummenupp

varför -05:an ?
Visserligen kan man få den för 83 sprillans.. men men

Ta Yamahan för i helsike! 5 års garanti plus att den har bättre kvalité rätt igenom :tummenupp

Personligen tycker jag såna där rossi edition typav hojar är töntvarning på men jag är gammal och fördomsfull :3freak

Picco skrev:
Skulle böhöva en pusch i rätt riktning.. står i valet och kvalet mellan att köpa en zx636 -06 eller R46 -05.
Mycket tacksam för all relaterad info, om vad Ni skulle välja i mitt ställe.. nackdelar / fördelar..?

Har mycket svårt att somna.. :va

Säljaren rekommenderar R46.. vildare?

Förmodar att det är den som står på Mc-Huset eller? Den har stått där ett bra tag. hela förra säsongen iallfall. Den kan inte vara lätt såld. Hade valt kawan...

Jag hade lätt valt 636:an!

636:an!!

JAg rekomenderar Kawan, det är då klart den bästa "600:an" jag kört. Otroligt bra vrid och riktigt härligt "bottengurgel ljud" hehe. Den kom förövrigt på 3:e plats i Masterbike, där alla standardhojar, oavsett kubik konkurrerar. Imponerande!! Köp :tummenupp

Aleksander skrev:
Snyggare!! Sen vet jag inte hur mkt som skiljer sig i motorn iofs..

Vad är skillnaden då? Så vitt jag vet har inte 6an uppgraderats nåt nämnvärt till 06. Den var ju sprillans ny förra året... :va

2Wheeldrive skrev:
Ta Yamahan för i helsike! 5 års garanti plus att den har bättre kvalité rätt igenom :tummenupp

Vad grundar du det tramspratet på?

Nyheter
Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...