R1a re-make

mjukis skrev:
Fixa de fort för sidan han har byggt är inte snygg nånstans.. :)

Vad har han byggt åt dej o är du nöjd? Måste ju höra om ni är nöjda med my friends grejer..

Jag e nöjd som fan! Han byggde min bakdel och lackade om hojen. Problemet med att lägga upp sidan är att han inte vet var root-katalogen heter och utan den kommer jag int åt innehållet via ftp-programmet. Men det löser sig nog snart.

Så här kommer den att se ut www.linkoping.bonet.se/life

Den bör arbetas med mycket mera... men det e ju en början.

hållundan skrev:
... @Robban, fan, du är den mest intelligenta och "välbehövliga" personen på SH (förutom Swedie :tungan) :Bugar
Gubbfan rodnar. Och ler. Edit: Tack. //Edit.

En annan historia från SBP:
Jag var och besade en polares gamla Seca (Yam XJ 750) FÖR ETT ANTAL ÅR SEN fucking caps lock eftersom han inte kom loss själv.
Besgubben tittade och klämde lite här och där och sen sa han "Ja, det gick ju bra det här" och lämnade över ett rent papper.
"Va, ska du inte provköra?" sa jag.
"Nä, jag har inte körkort för motorcykel." blev svaret.

Låt oss för guds skull hoppas att detta var undantaget som bekräftar att alla SBP:are har hojkort och åtminstone vet ett och annat om hojar. Om dom sen missar en skjutspinne och en solokuts ibland spelar inte så stor roll.
Men ska dom besa min knarr ska dom veta vad dom gör. Jag tar hellre en seriös anmärkning (helst muntlig anmärkning) på ett seriöst fel från en kunnig snubbe/gumma än att dom missar felet helt. Åtminstone på hoj, på bil får dom gärna blunda men det är liksom kinkigare på hoj.

//Robban, som oftast besar med rent papper! :tummenupp

Santo skrev:
Jag e nöjd som fan! Han byggde min bakdel och lackade om hojen. Problemet med att lägga upp sidan är att han inte vet var root-katalogen heter och utan den kommer jag int åt innehållet via ftp-programmet. Men det löser sig nog snart.

Så här kommer den att se ut www.linkoping.bonet.se/life

Den bör arbetas med mycket mera... men det e ju en början.

Snyggt... den bör ju henke bli nöjd med, annars kan ja slå honom lite :)
Kul att du är nöjd, ska säga de åt honom så han får lite skalle :banana

UrbanTiger skrev:
Jag ska bara krypa under en gran och dö :död
Kom fram!

Jag har just läst tråden en gång till och sett att du hade redan svarat på detta, visserligen uppdelat på flera inlägg men ändå. :tummenupp
Frågan är bara hur jag med fler kunde missa? :D

maccan#22 skrev:
Han som har reptil, är han från örebro lr?

Nej han bor i Västervik, men vi har en polare i Örebro som kommer hit ibland (inte ofta) så han kan säkert ta med ngt. Känns lite krångligt kanske när bussgods är smidigt.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT