r1

fortsomfan

åka bana
Gick med
14 Nov 2004
Hoj
none
r1 pris!?!

Hej!

Vad tror ni man kan få betalt för en r1 98?
2700 mil
Nytt drivpaket
Nästan nya däck
Service sker vid 3000 mil.
Ny besiktigad med effektavgassystem
Import 05.
Super fin!

Tack på förhand!

//jonthe

Last edited:
fortsomfan skrev:
Hej!

Vad tror ni man kan få betalt för en r1 99?
2700 mil
Nytt drivpaket
Nästan nya däck
Super fin!

Tack på förhand!

//jonthe

Beroende på :tomten som köper den, men jag skulle tro nu i vintertider typ 55-60.

fortsomfan skrev:
Hej!

2700 mil
Nytt drivpaket
Nästan nya däck
Super fin!

Tack på förhand!

//jonthe

50' om du vill få den såld, 55' om du vill vänta..., 60' kanske om du vill vänta till i vår/juni och träffar på någon n00b.

Jag skulle inte ge ett öre över 45-50, för ca 60k får man en fin gsxr1000 -01/02 eller en nyare generation av r1.an.
Men det finns folk som inte är så insatta, då får du säkert 60 om du vill vänta på den "rätte" köparen och din är fin.

hojen

-PLM- skrev:
Jag skulle inte ge ett öre över 45-50, för ca 60k får man en fin gsxr1000 -01/02 eller en nyare generation av r1.an.
Men det finns folk som inte är så insatta, då får du säkert 60 om du vill vänta på den "rätte" köparen och din är fin.

var det inte 50 han skrev:D
men asså en sån fin hoj till det priset. som dessutom drar gixxern (effektavgassystemet) :yoparty

:D

fortsomfan skrev:
var det inte 50 han skrev:D
men asså en sån fin hoj till det priset. som dessutom drar gixxern (effektavgassystemet) :yoparty

:D

52 tusen alltså kanske då!

fortsomfan skrev:
Hej!

2700 mil
Nytt drivpaket
Nästan nya däck
Super fin!

Tack på förhand!

//jonthe

Finns en ungefär likadan på blocket för 40'.

Tror du själv att en så gammal hoj har gått 2700 mil?

BLUFFFFFF :4skrika

fortsomfan skrev:
Hej!

2700 mil
Nytt drivpaket
Nästan nya däck
Super fin!

Tack på förhand!

//jonthe

45' top

Santo skrev:

Sålde min -99:a på 2800 mil förra hösten och fick 50000:- för den. Knappt ingen som svarade på annonsen för dom pengarna.

Så max 45000:-

Nei , det er en -99 mod , ihvertfall ser norske utgavens dekaler slik ut . Betviler om det er forskjell på norsk/svensk , men : PRISEN DERIMOT!!

negnit skrev:
Varför skulle det va det,det blir ca 500/år beroende när han tog ut den,själv kör jag ungefär så mycket.

dom R1or jag sett med dom milen på vid den åldern har haft en cykeldator på sig men visst nog kan det stämma, Det är dock lite kul att det finns en tröskel vid vissa miltal :tungan stämmer det mot besiktingen så är det ju grönt men ofta är det bluff

FUBAR skrev:

yamaha r1:a -99 i toppskick
ommodifierad bakända,inbyggda vita blinkers bak,
vita minikolfiberblinkers fram
bos effektsystem (är nybesiktad med det)
öppet sportluftfilter+att backupen i avgasröret är bortplockad
går som ett troll!ca 170hkr

Låter lite överdrivet med 170 hkr :3freak men visst ett kanske bra försäljningstrick att tänka på vid försäljning av hoj.

hojen

R1 racer skrev:
yamaha r1:a -99 i toppskick
ommodifierad bakända,inbyggda vita blinkers bak,
vita minikolfiberblinkers fram
bos effektsystem (är nybesiktad med det)
öppet sportluftfilter+att backupen i avgasröret är bortplockad
går som ett troll!ca 170hkr

Låter lite överdrivet med 170 hkr :3freak men visst ett kanske bra försäljningstrick att tänka på vid försäljning av hoj.

agree! men fan ändå billigt, skulle nog köpt den om ja skulle ha en litershoj å vart fattig. följer tom skinnställ!:D

Jag fick 54 för min 98a 3900 mil på mätaren!. men så var den brutalast också!! :yoparty

Chii skrev:
dom R1or jag sett med dom milen på vid den åldern har haft en cykeldator på sig men visst nog kan det stämma, Det är dock lite kul att det finns en tröskel vid vissa miltal :tungan stämmer det mot besiktingen så är det ju grönt men ofta är det bluff

Syftar du på nån speciell lr?? :)

Back