R1 vs Moris Minor (film)

Ja det var svårt att starta när man inte hörde sin egen hoj! Så starterna blev inte som dom ska :4skrika
 
Mohahaha! Det var ingen dålig epatraktor :hihi

Starterna såg tunga ut..Inte för att epan såg ut att gå dåligt men, inga 0 - 100 på 3 sekunder minsann :tungan :tummenupp
 
BadToy - Va fasen! Skulle ju ha ringt så man kunde komma å glo... Fy! Fy! :fatta! ;)

Horny - Ursäkter är som rövhål... :hihi


Kool Bil!


/R
 
När jag först såg Minorn så trodde jag att den skulle lägga en snygg wheelie. Men den gjorde inte det... :(
 
BadToy skrev:
Rykande färsk... Från i kväll
Haha, sjukt vilket klipp det var i den bilen! Farsan har renoverat en Morris Minor 1000 till nyskick och den gör väl sisådär 110 i nedförsbacke på hemväg! :rolleyes:
 
BadToy skrev:
Rykande färsk... Från i kväll

Lite förnedrande men vi återkommer

http://www.badtoy.se/movies/yamaha-r1-vs-moris-minor.wmv
Ojojoj.........tvivlar på att någon standard sporthoj hänger med det där monstret....... Om nu inte rettan hade ruskigt dåliga starter.... Kraften finns väl i hojarna.... Men då måste man fan ha tippskydd så att man inte går över...
 
Ja man skickar ju framhjulet till väders direkt dyvärr så det e starterna som han måste öva på.... Det går att slira iväg men det e ju lite svårt att köra oxå när man inte ens hör sin egen hoj när man står bredvid :D
 
Snabb Moris!
En R1'a är ju omöjlig att starta med, kanske en Busa hängt med. De är iaf dem jag fått gasa hårdast mot, är de sänkta vinner de tom ibland :D
Aldrig nån R1'a som vill utmana mig :( eller?
 
Brutal bil, tvivlar lite efter att ha sett filmen att man klår bilen även med en perfekt start, minorn ser ruggigt potent ut. Några "riktiga" tider på den?
 
Esquire skrev:
När jag först såg Minorn så trodde jag att den skulle lägga en snygg wheelie. Men den gjorde inte det... :(
Jag också, men kylaren måste vara gjord i uran eller nåt.
 
Måste säga att det är just i starten R1an får stryk, sen var de rätt jämna.
Vet i fan om jag velat kört mot ett sånt monster, man antar ju att föraren är en jävel på att starta om han har nåt sånt där med.
Andra repan blev misslyckad antar jag?

kul.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top