Hello,
Har nu kört en sommar på min Gixxer 600 & är sugen på mer & funderar på att till nästa sommar byta upp mig. Har tänkt mig en hoj mellan säg 50-60 tusen.
Vilken skulle ni valt? En äldre R1, Fireblade eller GSX-R 1000? Eller kanske nån annan modell?
Tack & bock på förhand.
Har nu kört en sommar på min Gixxer 600 & är sugen på mer & funderar på att till nästa sommar byta upp mig. Har tänkt mig en hoj mellan säg 50-60 tusen.
Vilken skulle ni valt? En äldre R1, Fireblade eller GSX-R 1000? Eller kanske nån annan modell?
Tack & bock på förhand.
den är grymmast, men tror astt gixxern går bäst, me det är la marginelt.
Jag hade nog gått på gixxer för effektens skull... För den är nog inte sämre än dom övriga på något så varför välja bort prestanda?