R1-turbo !

Couglin

Doctor
Gick med
5 Jun 2005
Ort
JÖNKÖPING
Hoj
R1-99 Tidigare hojar:Yamaha YZFR1 3 st, Cbr900rr 3-4 st, FZR 1000, ZX9R, Ducati 900ssie 2 st, Ducati 900ss, Yamaha R6, kawazaki gpz, Honda VFR, med flera!

Couglin

Doctor
Gick med
5 Jun 2005
Ort
JÖNKÖPING
Hoj
R1-99 Tidigare hojar:Yamaha YZFR1 3 st, Cbr900rr 3-4 st, FZR 1000, ZX9R, Ducati 900ssie 2 st, Ducati 900ss, Yamaha R6, kawazaki gpz, Honda VFR, med flera!

Couglin

Doctor
Gick med
5 Jun 2005
Ort
JÖNKÖPING
Hoj
R1-99 Tidigare hojar:Yamaha YZFR1 3 st, Cbr900rr 3-4 st, FZR 1000, ZX9R, Ducati 900ssie 2 st, Ducati 900ss, Yamaha R6, kawazaki gpz, Honda VFR, med flera!
Tack!
Har Du hittat turbo osv??
Har en liggandes som samlar damm.:)
Ha d och lycka till med byggandet:tummenupp

Har inte hämtat något agg ännu men har kollat upp så det finns på JB som är mig veterligen sveriges största Volvoskrot här i Jkpg. Bara att åka och skruva av men har inte gjort det ännu pga jag måste få i motorn för att bygga grenröret. Såg ditt på blocket men inget pris. Vad vill du ha för ditt ? Har du fått fram vad det är för agg?

Hur går det för dig då? Du hade riktig fart på ditt byggande innnan men förmodar att det är som för många andra, tiden som inte riktigt räcker.
Men det kommer bli en värsting fighter, helt övertygad!:tummenupp
 

Humper

Ny medlem
Gick med
9 Dec 2009
Ort
Stockholm city
Hoj
R6 '99 blåvit, Tunturi SS
Okej, får se lite hur de blir pengamässigt senare då :p Skulle vara kul och snyggt men som du säger så minskar väl antagligen värdet.

Men om du har en snygg blondin med silicon bröst så skicka gärna över henne !!
Har en snygg blondin med stora bröst utan silicon ifall de går bra?
Men tyvärr tror jag hon blir lite sur ifall jag skickar henne med posten :tuttar
 

Couglin

Doctor
Gick med
5 Jun 2005
Ort
JÖNKÖPING
Hoj
R1-99 Tidigare hojar:Yamaha YZFR1 3 st, Cbr900rr 3-4 st, FZR 1000, ZX9R, Ducati 900ssie 2 st, Ducati 900ss, Yamaha R6, kawazaki gpz, Honda VFR, med flera!
Okej, får se lite hur de blir pengamässigt senare då :p Skulle vara kul och snyggt men som du säger så minskar väl antagligen värdet.


Har en snygg blondin med stora bröst utan silicon ifall de går bra?
Men tyvärr tror jag hon blir lite sur ifall jag skickar henne med posten :tuttar

:D:D:D:D:D:D
Skicka henne med budbil då! :tuttar
 

Humper

Ny medlem
Gick med
9 Dec 2009
Ort
Stockholm city
Hoj
R6 '99 blåvit, Tunturi SS
Jo men nu när man tänker efter så känns de som att jag inte kommer få något på länge ifall jag skickar iväg hon. Lär ju inte vara speciellt uppskattat :näsblod

Så tyvärr guys, vågar inte offra dehär :arsele Får nog bli en annan gång :)
 

crazy skåning

SBK #46
Gick med
23 Aug 2008
Ort
vetlanda
Hoj
vtr sp1 (såld) och en husa busa 650 (såld) ktm 660 smc (såld) yamaha yzf r1 turbo (såld) hayabusa turbo ala mums mums (Såld) Suzuki Gsxr 1000 k9 banhoj och en Suzuki Rmz 450
Jo men nu när man tänker efter så känns de som att jag inte kommer få något på länge ifall jag skickar iväg hon. Lär ju inte vara speciellt uppskattat :näsblod

Så tyvärr guys, vågar inte offra dehär :arsele Får nog bli en annan gång :)

Tråkmåns:mad: du har ju hojen skit i bruden:tummenupp
 

Bobb_y

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2006
Ort
Örebro
Hoj
Yamaha r1 streetfighter
angående r6 skjutspinnar...

Jag har ett par skjutspinnar till en r6a -06 skicka pm om du är intresserad!

// Booby
 

Couglin

Doctor
Gick med
5 Jun 2005
Ort
JÖNKÖPING
Hoj
R1-99 Tidigare hojar:Yamaha YZFR1 3 st, Cbr900rr 3-4 st, FZR 1000, ZX9R, Ducati 900ssie 2 st, Ducati 900ss, Yamaha R6, kawazaki gpz, Honda VFR, med flera!
Bygget fortlöper!

Tjaa!
Dålig aktivitet här på SH och min tråd, men det går sakta men säkert framåt . Kommer lite bilder inom snar framtid .
Resonerar såsom att det är bättre med kvalitet och funktionalitet än en sunkig hopskruvad hoj som inte fungerar mer än 20-30 km inan det är dags att riva motorn pga ras mm.
Fortsättning följer !
 

Couglin

Doctor
Gick med
5 Jun 2005
Ort
JÖNKÖPING
Hoj
R1-99 Tidigare hojar:Yamaha YZFR1 3 st, Cbr900rr 3-4 st, FZR 1000, ZX9R, Ducati 900ssie 2 st, Ducati 900ss, Yamaha R6, kawazaki gpz, Honda VFR, med flera!

Vad menar du ???????
Mitt inlägg var definitivt inte riktat till dig , så varför ens komentera ????
Vem fan tror du att du är din jävla sopa ?
Dra åt helvete och bygg på din hoj och knip käft!
Något oklart så kan vi höras över tel !
 

Elffors

Tibnor är min speedshop...
Gick med
21 Aug 2008
Ort
hemma
Hoj
, Redskapsmotoriserad herrcykel, o en kompressormatad gjutjärnsräser!
Vad menar du ???????
Mitt inlägg var definitivt inte riktat till dig , så varför ens komentera ????
Vem fan tror du att du är din jävla sopa ?
Dra åt helvete och bygg på din hoj och knip käft!
Något oklart så kan vi höras över tel !

Jag har nu funderat mycket över hur jag ska svara dig. Jag har kommit på hundra olika sätt, men eftersom du verkar bli så otroligt arg för så otroligt lite. Så tror jag bara att du kommer skicka jobbiga PM eller ringa hem o vara besvärlig så jag struntar i det.

Jag hade faktiskt anledning att tro att ditt inlägg var en känga till mig pga de pm- diskussioner vi tidigare haft. och som jag hoppas att jag slipper ha i framtiden.


Jag tycker så här: jag skriver eller kommenterar aldrig mer dina inlägg eller trådar. Och du skriver eller kommenterar aldrig i mina trådar.

Och sluta vara så jäkla arg!

Hejdå:hej
 

peterpain

sjukare än vad jag trodde hehe turbosjuk
Gick med
9 Mar 2005
Ort
göteborg
Hoj
kawasaki 500 mach 3 1970 döfrään
Jag har nu funderat mycket över hur jag ska svara dig. Jag har kommit på hundra olika sätt, men eftersom du verkar bli så otroligt arg för så otroligt lite. Så tror jag bara att du kommer skicka jobbiga PM eller ringa hem o vara besvärlig så jag struntar i det.

Jag hade faktiskt anledning att tro att ditt inlägg var en känga till mig pga de pm- diskussioner vi tidigare haft. och som jag hoppas att jag slipper ha i framtiden.


Jag tycker så här: jag skriver eller kommenterar aldrig mer dina inlägg eller trådar. Och du skriver eller kommenterar aldrig i mina trådar.

Och sluta vara så jäkla arg!

Hejdå:hej

:hihi:hihi
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top