BTB
Ny medlem
Kanske har jag inte letat tillräckligt men jag hittar in en ren R1 tråd. Måste ju finnas en hel del som har denna hoj i olika årsmodeller och som kanske har frågor och påståenden. Personligen köpte jag min R1 för en knapp månad sedan och har inte hunnit köra speciellt mycket. Har dock kört tillräckligt mycket för att inse att det är en riktigt mäktig hoj som borde tilltala många tack vare att den är snäll om man tar det lugnt men kan bli riktigt elak om man är på det humöret. Dessutom är den förbaskat snygg att se på vilket är en klar bonus.
Var på Yamaha Center idag (igen..) och passade på att fråga en säljare som kört en hel del olika årsmodeller R1
r om skillnaden mallan årsmodellerna. Alltså den praktiska skillnaden inte vad som står i papperna. Jag var egentligen ute efter att se om det fanns en anledning att byta in min 01:a mot en nyare i framtiden. Hans svar var att det skiljer ganska mycket mellan årsmodellerna och att de som inte medger det är de som inte har råd att byta upp sig. Kanske kaxigt eller säljmässigt sagt men min fråga är om ni som har erfarenhet kan bekräfta det han sa, vad skiljer praktiskt sett en 01:a från en 02:a till en 04:a och en 07:a från varandra (för det är väl här de stora skillnaderna är?).
/D.
Var på Yamaha Center idag (igen..) och passade på att fråga en säljare som kört en hel del olika årsmodeller R1

/D.