R1 Träff Sthlm

Katte.N

Ny medlem
Gick med
9 Oct 2008
Hoj
Hojlös
Tänkte kolla ifall det fans intresse för att styra upp en R1 Träff i Stockholm nån gång i slutet av Maj början av Juni.
Bra elr Anus:va

//Katte.N:katt

Bra idé, men kan vi inte ta den lite längre söderut så slipper jag åka 35 mil enkel resa :)

Varför inte en sh träff med olika märken ?Kanske kommer lite fler hojar då,,Och det blir ett jä.la drag..:)

Kul grej!
Har ju bara 34 mil till STHLM men juste väder så varför inte ?Kunde ju vara kul att "glida" uppåt med ett stort gäng.

Styr upp en billig blå 09:a till mig så kan jag haka på.

Typ mariestad eller ?

Mariestad är 5 mil från mig så det är ju nära & bra, men kanske en tråkig plats för en träff av denna digniteten. :)

Jag röstar på att vi ses på en bandag / tävling på Gelleråsen, sedan kan vi åka sköna vägar mellan Karlskoga, Askersund, Laxå....där finns en av Sveriges garanterat bästa hojvägar, som även inkluderar en vidunderligt vacker badplats...

Det här går att styra upp precis hur bra som helst.

Allra roligast vore det om vi kunde ordna en bandag för Yamaha R1 / R6 / R7-ägare på Gelleråsen. Precis som KTM hade sin egna bandag där förra året.

Får jag komma? Har en sån där kaawazaki etthundratjugifäm!

Mariestad är 5 mil från mig så det är ju nära & bra, men kanske en tråkig plats för en träff av denna digniteten. :)

Jag röstar på att vi ses på en bandag / tävling på Gelleråsen, sedan kan vi åka sköna vägar mellan Karlskoga, Askersund, Laxå....där finns en av Sveriges garanterat bästa hojvägar, som även inkluderar en vidunderligt vacker badplats...

Det här går att styra upp precis hur bra som helst.

Allra roligast vore det om vi kunde ordna en bandag för Yamaha R1 / R6 / R7-ägare på Gelleråsen. Precis som KTM hade sin egna bandag där förra året.
Låter trevligt !:tummenupp

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!