DwD
Med lem
kanske var första gången?, hacka inte på honom!.har ni aldrig försökt wheela själv? 
ser ut att göra lite ont.. synd på hojjen

ser ut att göra lite ont.. synd på hojjen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
DwD skrev:kanske var första gången?, hacka inte på honom!.har ni aldrig försökt wheela själv?
ser ut att göra lite ont.. synd på hojjen![]()
![]()
Inga problem om man har helförsäkring.Pelleh skrev:Jag kommer aldrig wheela överhuvudtaget, men om så skulle jag gjort det på en skithoj och inte på min splirrans nya R1
Triggerhappy skrev:Ännu ett skäl för mig att våga vägra wheela *NÖJD*
Inga problem om man har helförsäkring.
Han har väl tagit av sig både boots och byxor.Andreas70 skrev:Tycker det ser ut som att han får panik och bara hoppar av.
Sen verkar det som om idioten kör och stuntar i finbyxorna.
Synd att hojen skall ha en så korkad ägare.....![]()
mass skrev:Nä men hur många har koll när dom börjar träna på
sina wheelies?
Headbanger skrev:Helt sant..
Men jag tycker ändå som om att det ser lite ivrigt ut, som att han inte tänker sig för.
FUBAR skrev:Inga problem om man har helförsäkring.
Det är ju han som betalar sin försäkringspremie, men det jag ville komma till var att om man har helförsäkring på sin splitternya hoj så spelar det ingen roll om man wheelar med den eller en gammal skithoj, som Pelleh skrev. Got it?!Ukiwaza skrev:Absolut inte....... vi andra betalar,
Den på filmen såg ut att vara en -99 eller -00 eller däromkring.Pelleh skrev:Jag kommer aldrig wheela överhuvudtaget, men om så skulle jag gjort det på en skithoj och inte på min splirrans nya R1
FUBAR skrev:Det är ju han som betalar sin försäkringspremie, men det jag ville komma till var att om man har helförsäkring på sin splitternya hoj så spelar det ingen roll om man wheelar med den eller en gammal skithoj, som Pelleh skrev. Got it?!
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |