R1 Stulen I Uppsala

Hoztic skrev:
Grattis!

Han vinner ju också på det, han hamnar en månad på kåken, lär sig knäcka låsen ordentligt, skaffar kontakter för att sälja iväg hojarna snabbare, blir en "bättre" hojtjuv... :huvet :gnissla :mad:


Ja nej det är ju inget bra. Släpp honom med en liten försiktig åtsägelse så att stackarn inte tar illa vid sig. Annars kan han ju bli en sämre människa. :3freak

Hang 'em high.

Grattis till den återfunna hojen morpheus.

/O
 
Last edited:
m0rpheus skrev:
STULET!! :mad:

Någon gång under Tisdagen den 17 maj 2005, mellan 19:00 och 23:00, stals min MC från Gröna Gatan 10C i Uppsala. Den är av märket Yamaha och modell YZF R1 -98, Huvudsakliga färger Röd och Vit (polkagrisen).
Den har registreringsnummer AJR 315.

Har du/ni sett något eller några misstänkta röra sig vid MC´n eller till och med kanske frakta bort MC´n, var vänlig och kontakta mig på 070-9520329, alternativt polisen 018-168500.

050518
Fick ett tips om att hålla koll i Gottsunda, Gränby och eventuellt Luthagen. Ni som är där i krokarna och rulla kan väl kika lite x-tra :galen

Övrig info:
En granne ringde mig och berättade att han sett 6-7st ungdomar stå vid min hoj vid 19tiden, de hade invandrarbakgrund, var mellan 16-18år, 3-4st hade Adidas kläder, 1 hade något som liknade vita linnebyxor och flera av dom hade sånna pannband som man knyter på huvudet :martialar

Vet inte vad infon kan vara värt.....men försöka duger....

Ska hålla ögonen öppna....fan va de snor hojar i Uppsala just nu.
Helvetes jälva idioter!!! :kulspruta

Får snart gjuta fast skiten i backen om man ska få ha den i fred....
 
m0rpheus skrev:
:yoparty
Västberga polisen ringde nyss och berättade att dom hade hittat min MC!!!! :)
Dom hade gjort husrannsakan hos en kille för ett annat brott och där hade dom hittat den!!

Otroligt skönt att höra och skadorna lät ju inte så omfattande.
Tändningslås kostar väl en del förmodligen och sen är ju frågan hur skivan där låset satt klarade sej.
Men som sagt GRATTIS :banana :yoparty
 
Åfan! Tur att den hittades i förhållandevis bra skick!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top