Tack för alla svar!
Thomas_34 skrev:
är det inte andys gamla hoj??? ruskigt likt om inte annat
Och dessförinnan var det Sven-Åke Valdemars.

Och nu är det min

(byggt om en del dock, den fick inte tillräckligt med kärlek av Andreas.
ozeo skrev:
flytta ner lampan lite o dra bak den i upperkant så får du ett lite fetare utseende
lite coolt o kanske ta bort "skärmen" på lyset
Funderar på att peta ner lampan lite, har testat några olika varianter, men jag vill gärna ha lite vindskydd när jag kör. Det går fint att cruisa i 150km/h med den där skrämen, men sen blir det relativt odrägligt.
R400 skrev:
Koolfiberkåporna över ramen gör att du inte får samma runda kanelbulle-look som andra SF. Snyggt!
Låt lyset vara. Om du integrerar det mer med gaffelkronan blir hojen aldeles för "rund och trind" frammöver enligt min mening. En SF skall inte se ut som en hoppkudde med bakhjul och styre...
Rensa upp kylarn och styret lite? Flytta tutorna, dra om slangar...
Eller, förverkliga min gamla dröm: Kroma tutorna!
Kolfiber grejerna var balla, dem satt där när jag köpte hojen faktiskt aldrig sett på någon annan hoj. Det blir svårt att integrera lyset med hojen då styrdämparen samt panelen sitter tajt redan nu. Hur rensar man upp kylarn?
Tutan har jag planerat att flytta på, har inte hittat något bra ställe bara.
Kroma tutorna är nog tveksamt!
Hagster skrev:
Ryck bort den där vidrigt fula tankpaden till att börja med...
Det står härnäst på inköpslistan kan jag berätta.
ozeo skrev:
grejade lite
Sweet som fan med svart ram. (ett djävla jobb dock)
Highpipe motsäger jag mig.
Magspoiler är inte omöjligt, men det ökar vikten och gör inte så där jätte mycket för looken tycker jag. Rött läder på baksadeln har jag planerat in, har även en ensitscuts dock med lite skev passform efter missöde av tidigare ägare. Får se om jag får iordning på den.
NSR_MAN skrev:
sätt dit lyset me stripes istället för dom dära gummi grejerna

då blir det mycket snyggare

jag lovar
Där är jag fan skeptiskt. Sitter det bra då? Vibrerar mera? Svårt att styra höjning/sänkning på lampan...
morlock skrev:
Byt framstänka och på med en ensits. Egentligen skulle nog cykeln behöva lackas om till en enhetlig kulör; alltså väck med dekalerna.
Dekalerna stannar tills dem är utnötta sen får vi se.
homerone skrev:
coolt bygge. Men sitter inte styrdämparen på fel plats? Hyperpro? Hade något liknande själv innan på min r1 satte den under övre styr/gaffelkrona. Men det var kanske jag som satte den fel.
Edit: Kanske får dåligt plats pga ombygget.
Den fungerar juh? Sätta den uppe vid tankfästet känns inte aktuellt.
WestW skrev:
Ett nytt bakdäck
Framdäcket lika nytt det. Inte rullat mer än 10 meter, lite knappt.
Summarum:
1. Tankpad
2. Ner med lyset en aning
3. Rensa lite kring kylaren
4. Ensits eller ny klädsel på ensitcutsen
5. Lacka ramen mattsvart (smut som fan men vilket djävla jobb för så lite.)
6. Eventuellt en bellypan
Mer förslag är naturligtvis välkommna.
Skall fota hojen lite mer, måste bara knullputsa den lite ytterligare

Se om vi kan placera något vackert ovanpå den också, hehe vem gillar inte det?
//F