R1 Streetfighter/kopplingswire

Fredde

Whatever!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
08
Hoj
KTM 990SM
Hej, var får man tag på en längre kopplingswire till en R1-99??
 
Fredde skrev:
Hej, var får man tag på en längre kopplingswire till en R1-99??

Vet inte om det finns längre wirar speciellt för rettorna, man får kika runt på andra modeller (crossar, glidare och andra sporthojar)och se hur dom passar med längd och festen. Så gjorde jag iaf
 
Borde inte du kunna köpa en vajer på nån industripartner? De brukar ju ha det mesta... Borde såklart även ha ett extra långt hölje som passar.
 
.

tjenare!

Mc-varuhuset fixade en åt mig efter mycket letande...de beställde en ifrån tyskland som är till R1 och passar utmärkt.....kostade runt 400 spänn tror jag.....

.....kolla med dem!!!!
 
Skulle man inte kunna löda ihop en, förutsatt att man har ett hölje som är tillräckligt långt ?
Det finns t.o.m små skruvstopp men erfarenheten säger mig att de lossnar titt som tätt

//Jimmy
 
Casca skrev:
Skulle man inte kunna löda ihop en, förutsatt att man har ett hölje som är tillräckligt långt ?
Det finns t.o.m små skruvstopp men erfarenheten säger mig att de lossnar titt som tätt

//Jimmy

Finns inget värre än dom sablarns nipplarna.. köp helgjuten wire!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top