R1 och R6-tråden!

Någon här inne som vill byta till sig ett par titan slutburkar mot dito i kolfiber?

Bifogat

• DSC03349.1.jpg
    DSC03349.1.jpg
    86 KB · Visningar: 82
hej, hej!
är det någon som vet om originalljuddämparen från en R1 -98 passar rakt på en -00??? ("mellanröret" sitter väl fast i ljuddämparen eller?)
jag behöver ett billigt besiktningssystem nämligen...
/mvh erik

hej, hej!
är det någon som vet om originalljuddämparen från en R1 -98 passar rakt på en -00??? ("mellanröret" sitter väl fast i ljuddämparen eller?)
jag behöver ett billigt besiktningssystem nämligen...
/mvh erik

Köp ett beg system på blocket som e till en 98 istället har för mig jag sett ett par olika för runt 500 lappen :tummenupp

R1/R6 Since 2005-01-19, 21:04,
vi får hoppas på många år till i denna tråd Ha de bra R1/R6 fans så ses vi under nästa år då vi får hoppas på att säsongen blir bättre än va de förra har varit så mitt nyårslöfte blir att köra så mycket mc som möjligt :D

Någon som har koll på vad man får ge för beggade fälgar till en 02'a r1? Skulle haft ett par till med slicks på och köra bana med.

Någon som har koll på vad man får ge för beggade fälgar till en 02'a r1? Skulle haft ett par till med slicks på och köra bana med.

jag har en framfälg i bra skick, nylackad med bromskivor som du kan få köpa för 2000:-

Tjena, går i tankarna på en R1 04-08. Nu kommer en fråga som jag hoppas få ett trevligt svar på..
Ni som bor i Sthlm o kör R1, vilka bolag försäkrar ni på?
Och jag vet att man kan söka bakåt i trådana osv osv, men man kan också hoppas på ett givande svar.

Mvh..

Tjena, tänkte köpa bobbiner till min R1 -03 är det M6 på den? har inte hojjen hemma så kan tyvär inte gå ut och kolla...

Back