EZrideR
Adios Westtrafik
Det står faktiskt "R1/R6-tråden" så jag får väl vara med...
Har letat länge efter en sådan tråd så bra initiativ

Har letat länge efter en sådan tråd så bra initiativ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
SISU skrev:hm.. http://bikersneed.se tar runt tusenlappen för dessa sk. "No cut" klumparna..[/SIZE]
Bikersneed har en styrdämpare oxå - Daytona - för 2700:-. Någon som vet om det är bra prylar?
/geek
rapidgeek skrev:SISU skrev:hm.. http://bikersneed.se tar runt tusenlappen för dessa sk. "No cut" klumparna..[/SIZE]
Bikersneed har en styrdämpare oxå - Daytona - för 2700:-. Någon som vet om det är bra prylar?
/geek
hmmm hur kommer det sig att ju nyare årsmodell hojen har desstu dyrare reservdelar blir det???
Styrdämpare till en R6a 99-02= 2795 03-04=2895![]()
Kay skrev:-Bättre sent än aldrig!
Sjukt snygg undertray må jag säga... Ruskigt fräck!!![]()
FUBAR skrev:Bra iniatitiv![]()
Köpte min r6 i nov (tror jag det var) det e min första hoj så jag svarar mer än gärna på avancerade teknik och mekfrågor![]()
zache skrev:Har du kört någon annan hoj än den innan då?
Murra skrev:Tjena på er alla, jag får ta och slänga upp en bild jag med köpte hojen i december så jag har tvärr inte hunnit med ngn riktig provtur eller en hunnit ta en riktig bild för den delen...![]()
![]()
Tack o hej
Så sant såKay skrev:Tror att hans smiley modell "gnisslar med tänderna" talar om att det var en gnutta ironi kring hans uttalade kunskaper.![]()
Jag tog en 200m tur på julafton med min, det e allt jag körtKay skrev:-Frustrerande va??![]()
Jag har kört 10 min med R1an, och den står inte ens i mitt garage fören om 10 dagar!![]()
Tänkte ju börja köra till jobbet snart! 1 km, men vafan... fett ju.
ps. Fin R6a!![]()
SnyggAkesson skrev:Min 01:a, minus den gula fula lappen på framstänkan.
bjangobe skrev:hej, jag undrar om det finns ngn köpguide lr speciellt man ska tänka på om man vill köpa sig en R1 från 01-03, vill juh oxå vara med o leka med de stora pojkarna i sommar![]()
Murra skrev:Tjena på er alla, jag får ta och slänga upp en bild jag med köpte hojen i december så jag har tvärr inte hunnit med ngn riktig provtur eller en hunnit ta en riktig bild för den delen...![]()
![]()
Tack o hej
FUBAR skrev:Bra iniatitiv![]()
Köpte min r6 i nov (tror jag det var) det e min första hoj så jag svarar mer än gärna på avancerade teknik och mekfrågor![]()
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|