R-Sickan
Guest
Kay skrev:Fan vad flashigt kåpglas! Skulle passa förträffligt med min lila best! Vad är det för "modell?" Ididium?
Den duger....

Ska försöka hitta den igen.Återkommer.
R-Sickan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kay skrev:Fan vad flashigt kåpglas! Skulle passa förträffligt med min lila best! Vad är det för "modell?" Ididium?
BadGirl skrev:Hejsan! Ja det var väldigt manligt på denna tråd. Får väl hoppa in med lite kvinnlig fägring & visa upp mina 2 ögonstenar! En R1´a & en R6´a har jag i min ägo, passar väl utmärkt i denna tråd! Ha det!
BadGirl skrev:Hejsan! Ja det var väldigt manligt på denna tråd. Får väl hoppa in med lite kvinnlig fägring & visa upp mina 2 ögonstenar! En R1´a & en R6´a har jag i min ägo, passar väl utmärkt i denna tråd! Ha det!
Exup skrev:Min,inget speciellt:
Vet inte,har inte frågat dom hehe.Men den syns väldigt bra bakifrån faktist.Kay skrev:Hur är polisen med placeringen på din skylt? Ser så cleant ut...
R-Sickan skrev:Den duger....jag har sett sidan var man köpa sådana.
Ska försöka hitta den igen.Återkommer.
R-Sickan
här har du bara beställa o montera under 500kr med frakt..Kay skrev:Fan vad flashigt kåpglas! Skulle passa förträffligt med min lila best! Vad är det för "modell?" Ididium?
Fina hojjarBadGirl skrev:Hejsan! Ja det var väldigt manligt på denna tråd. Får väl hoppa in med lite kvinnlig fägring & visa upp mina 2 ögonstenar! En R1´a & en R6´a har jag i min ägo, passar väl utmärkt i denna tråd! Ha det!
SISU skrev:här har du bara beställa o montera under 500kr med frakt..
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=25623&item=7948238998&rd=1&ssPageName=WDVW
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/e...tem=4520908642&category=35590&sspagename=WDVW
Har haft 2 st r1Mr_666 skrev:Varför dricker R1 så mycket olja för om man jämför med andra maskiner??
Jag Tog kort nu i oktober, och köpte hoj R1, men har ej provat den, ganska jobbigt, måste vänta tills våren kommer.
Kay skrev:Ah, mikket bra!Tack!
Dock lite skraj o köpa grejer över E-bay, då det finns rätt många skräckexempel på affärer som sneat.
ZXRMANNEN skrev:He he min lilla vakthund på jobber, lite svårt att få henne sur när hon precis har slaggat plus att hon löper nu, fan dom blir såååå sega då!
![]()
bam skrev:handla över ebay tror jag många e rädda för bara för att det snackas för mycket om de få affärer som går snett...
i det här fallet ser det ut som båda säljarna e seriösa med bra betyg från många så e nästan hunndra på att de går o lita på..
Kay skrev:För all del. Hade dock varit lättare om det fanns i sverige! Men den som söker finner, ska leta på.![]()
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |