R1 och R6-tråden!

Tjing tjong, då har man lagt handpenning på nya hojen.

Blev en R1 -01 uttagen -02 som bara haft två ägare, är grymt glad!

Har också tänkt på kraschpuckar, vilka SH-medlemmar tillverkar själva?
På Ebay finns bra priser, men måste man inte tulla för dem?

Letar också efter nån hyfsat billig begagnad undertail (tailguard?) så om ni vet nåt så skicka ett PM...

Grattis till köpet, kraschisar kan du köpa på bikersneed.se, shogun extreme är bra, inte snygga men dom gör sitt jobb, jag har provat: (:

äntligen köpt hoj

Äntligen kan man gå med i R1/R6-tråden för nu är man stolt ägare av en blå/svart YZF-R1 2002 med akraslipon, öhlinare, PCIII och KN-filter!

GÖTT!

hur prenumererar man på tråden??

//
Morphine

Äntligen kan man gå med i R1/R6-tråden för nu är man stolt ägare av en blå/svart YZF-R1 2002 med akraslipon, öhlinare, PCIII och KN-filter!

GÖTT!

hur prenumererar man på tråden??

//
Morphine

Grattis & välkommen! Upp med bild!

Du prenumererar genom att klicka på "Trådverktyg" som du ser i listen ovan sidans första inlägg.

Har nu drevat hojen. 16kugg fram och 47 bak = -1 fram och +2 bak. Spänd på att få testa den snart för att känna skillnaden!

slänger upp två bilder. Den ena på bakdrevet och den andra där jag bytt ut mot guldeloxerade skruvar till motorn. (varning för kass kvalité då bilderna är tagna med mobilkameran)

post-23-1201118337_thumb.jpg

post-23-1201118344_thumb.jpg

Har fått meddelande att min R1 -01 kan hämtas om ca 2 veckor då den blivit besiktigad. Har redan bestämt vad jag ska göra (olja, filter, montera medföljande slipon, fixa de smårepor som finns) och köpa (miniblink, kraschpuckar) när jag får hem den.

Skönt att säljaren är seriös och skyndar sig med att få allt klart tidigare om han kan!

Men fan va tråkigt det är att vänta!

E de någon som känner till vart man kan hitta den snygga R1 jackan såg en bild här en gång på en skinnjacka blå å vit med texten å¨ryggen R1 svin grym någon som har tips??

Har fått meddelande att min R1 -01 kan hämtas om ca 2 veckor då den blivit besiktigad. Har redan bestämt vad jag ska göra (olja, filter, montera medföljande slipon, fixa de smårepor som finns) och köpa (miniblink, kraschpuckar) när jag får hem den.

Skönt att säljaren är seriös och skyndar sig med att få allt klart tidigare om han kan!

Men fan va tråkigt det är att vänta!

Den som väntar på något gott .....:D :D

Last edited:
Internetbutik för drev?

Vet någon här om en internetbutik som säljer 16-47/530 drev till R1 -05
Hittar bara för 520 kedja.:va

Tacksam för svar

Men inte enl katalogen, jag har kollat förrut. Visst man kan ringa runt, inte alltid dom bara har det som är i katalogen. Men det måste ju finnas någonstan tycker jag.
"Over there" har jag sett, men tänkte det som en absolut sista utväg.:näsblod

Kolla med boove, han har renthaldrev.

www.boove.se

Hur många här betalar 1800kr i månaden för halvförsäkring på sin R1a under sommarmånaderna?
Man blir ju ju automatiskt konverterad till att utnyttja lösningen "köra oförsäkrat"...
Och då är det ändå R1 02 jag letar, 25år, kk sen 16....uppsala :(

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...