R1 lackforslag

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Hej

Jag gar i banorna att lacka hojjen mega snygg.. = skit i vad det kostar ungefar. Har ni nagra schyst lackerade R1or pa datan, ladda upp tack!

Jag har inget emot att mala luftboxen en viss farg om sa... eller mala sliponet svart, falgar gula osv..

Vad som an gar.. om ni har photoshop.. trixa runt lite i det vettja!
har ar en enkel bild att utga ifran.
http://www.yamaha-motor.com/products/mcy/500/03r1_silv_1.jpg

Anledningen till att jag vill ha en schyst design pa hojjen ar att jag har just nu kapor fran alla 3 R1 sorterna, rod, bla och silver.. och igentligen svart.. da vissa delar ar malade svarta redan som t.ex huggern.

Jag kommer sjalv att uppdatera denna trad med mina egna Photoshop verk, som jag vill veta om ni gillar eller inte.

Swedie skrev:
Hej

Jag gar i banorna att lacka hojjen mega snygg.. = skit i vad det kostar ungefar. Har ni nagra schyst lackerade R1or pa datan, ladda upp tack!

Jag har inget emot att mala luftboxen en viss farg om sa... eller mala sliponet svart, falgar gula osv..

Vad som an gar.. om ni har photoshop.. trixa runt lite i det vettja!
har ar en enkel bild att utga ifran.
http://www.yamaha-motor.com/products/mcy/500/03r1_silv_1.jpg

Anledningen till att jag vill ha en schyst design pa hojjen ar att jag har just nu kapor fran alla 3 R1 sorterna, rod, bla och silver.. och igentligen svart.. da vissa delar ar malade svarta redan som t.ex huggern.

Jag kommer sjalv att uppdatera denna trad med mina egna Photoshop verk, som jag vill veta om ni gillar eller inte.

Tja, iridium som Ravetrancer har/hade på sin retta är nog iaf den snyggaste lacken jag har sett på en hoj. (Rejvis, om du läser detta så lägg in en bild på din retta, lr om nån annan har sparat bilden och kan lägga in den)

Den här hojjen tror jag nån på forumet har, men det e skitsýgg tycker jag! :fakta

Bifogat

• röd r1.jpg
    röd r1.jpg
    96.2 KB · Visningar: 618
tack! gjorde dock lite sjalv i Photoshop.
Vad tycks?

Det ar en kille som gor det gratis at mig.. det ar darfor jag kan gora det..

Bifogat

• paintjob.jpg
    paintjob.jpg
    50.5 KB · Visningar: 592
Haha Swedie du är fan otrolig.
Hur lyckas du? Du måste nästana vara som en gud för medlemmarna på r1-forum. :tummenupp

Ide 1: (bilden som inte får plats för att saker inte får vara större än 100 k numera.. *irriterad*)

Ide 2:
Man kan göra en hoj mattsvart (överallt) och sedan flames i klarsvart. Det skulle göra sig bra på en ny retta. Så ska jag göra om jag köper krashkåpor i vinter.

//jaG

Zeb_Macahan skrev:
Ide 1: (bilden som inte får plats för att saker inte får vara större än 100 k numera.. *irriterad*)

Ide 2:
Man kan göra en hoj mattsvart (överallt) och sedan flames i klarsvart. Det skulle göra sig bra på en ny retta. Så ska jag göra om jag köper krashkåpor i vinter.

//jaG

I vinter? Du menar nästa vinter? Glöm nu inte att DET ÄR VÅR Jens :bow

I vinter menas nästa vinter, den som kommer i november 2003, i vinter. eftersom jag ser vintern som slut så refererar jag nästa vinter som "i vinter"

capiche (eller hur det stavas)

:D :tummenupp :p

//jaG

Mattiaz skrev:
I vinter? Du menar nästa vinter? Glöm nu inte att DET ÄR VÅR Jens :bow

Bifogat

• däcken.jpg
    däcken.jpg
    38.1 KB · Visningar: 524
Tycker du skall lacka hojen som en svensk flagga, det måste ju rocka i USA.

CBR Mange skrev:
Tycker du skall lacka hojen som en svensk flagga, det måste ju rocka i USA.

Tro mig att jag funderat pa det!!!

Iaf kan jag slanga pa en Sverige flagga pa hojjen! :)

Usch, idag var grannens flickvan pa mig om att hennes syrra gillar blonda snubbar. Sa oxa att dem satt och snacka... om mig.!! suck.. vad ska man gora? Jag har sett hur tjejen till polaren ser ut... men inte hennes syrra.. dock enligt hon och polarn sa ar hon sot.. ska man.... hmmmmmm :)

Swedie skrev:
Tro mig att jag funderat pa det!!!

Iaf kan jag slanga pa en Sverige flagga pa hojjen! :)

Usch, idag var grannens flickvan pa mig om att hennes syrra gillar blonda snubbar. Sa oxa att dem satt och snacka... om mig.!! suck.. vad ska man gora? Jag har sett hur tjejen till polaren ser ut... men inte hennes syrra.. dock enligt hon och polarn sa ar hon sot.. ska man.... hmmmmmm :)

Va fan tvekar du om????????

Limma på direkt. Det är en order :fakta

fluppen skrev:
se bara till att inte tömma och avla...då kommer du aldrig från staterna ju :fakta :o

Det gör han la rätt i. Sverige är på väg under ju. Skatten kommer att höjas, förtagen flyttar. Snart är vi ett U-land :(

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025