R1 Instrumentering

KatanaKurre

Original, Bus x2, Dragrace
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX 49, 750,1074, 1570, 1605, 1640S
Är det någon som vet eller kan kolla om 00-01:ans innandömme passar i 02-03:ans plastskal (utan eller med smärre modifiering).
Problemet är att jag har en 01:ans instrumentering som plasten är skadad, och den finns inte som reservdel däremot finns 02:ans hölje som reservdel.

du! mitt hölje på min 02 R1 är skrot.. får jag lov att fråga vad för pris du fått på höljet?

I övrigt vad jag vet så är 02 höljet annorlunda för att på 02an har du en växelindikator, som du ej kommer finna på tidigare modeller.

Swedie skrev:
du! mitt hölje på min 02 R1 är skrot.. får jag lov att fråga vad för pris du fått på höljet?

I övrigt vad jag vet så är 02 höljet annorlunda för att på 02an har du en växelindikator, som du ej kommer finna på tidigare modeller.

Jo jag vet att 02:an har shiftlight, frågan är får man in 01:ans kretskort i 02:ans plasthölje?
Priset på plasthöljet till 02:an kostar 1000:- + moms, priset på hela instr. är 8700:- + moms
Du Swedie! om du är intreserad av ett hölje kunde jag köpa ett och testa om det passar. Om det inte passar kan du köpa den av mej?

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!