R1 Instrumentering

KatanaKurre

Original, Bus x2, Dragrace
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX 49, 750,1074, 1570, 1605, 1640S
Är det någon som vet eller kan kolla om 00-01:ans innandömme passar i 02-03:ans plastskal (utan eller med smärre modifiering).
Problemet är att jag har en 01:ans instrumentering som plasten är skadad, och den finns inte som reservdel däremot finns 02:ans hölje som reservdel.

du! mitt hölje på min 02 R1 är skrot.. får jag lov att fråga vad för pris du fått på höljet?

I övrigt vad jag vet så är 02 höljet annorlunda för att på 02an har du en växelindikator, som du ej kommer finna på tidigare modeller.

Swedie skrev:
du! mitt hölje på min 02 R1 är skrot.. får jag lov att fråga vad för pris du fått på höljet?

I övrigt vad jag vet så är 02 höljet annorlunda för att på 02an har du en växelindikator, som du ej kommer finna på tidigare modeller.

Jo jag vet att 02:an har shiftlight, frågan är får man in 01:ans kretskort i 02:ans plasthölje?
Priset på plasthöljet till 02:an kostar 1000:- + moms, priset på hela instr. är 8700:- + moms
Du Swedie! om du är intreserad av ett hölje kunde jag köpa ett och testa om det passar. Om det inte passar kan du köpa den av mej?

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage