R1 Highpipe? Tar den stryk?

Rhino

Life is a playground!
Gick med
28 May 2003
Ort
Malmö
Hoj
ZX10R
Hallå jag har hört att rettorna tar stryk av highpipe.
För mig låter det som bullshit, men någon som vet
bättre??

Funderar på ett sebring highpipe till min r1 -02.

// Daniel
 
Hojen får ytterst lite tunnare blandning utav det längre grenröret / systemet i sig, än annat slipon. Inte mer skadligt än ett vanligt slipon.

Köp! High Mount e ballt!
 
Tack!

Swedie skrev:
Hojen får ytterst lite tunnare blandning utav det längre grenröret / systemet i sig, än annat slipon. Inte mer skadligt än ett vanligt slipon.

Köp! High Mount e ballt!


Tack för ett snabbt svar!!
 
Nu måste du låna ut alla dina kåpor på din 02 R1 till mig. Please.. jag måste typbesiktiga min hoj å saknar alla originalkåpor :( bläh. jag deppar järnet här.
 
Kåpor

Swedie skrev:
Nu måste du låna ut alla dina kåpor på din 02 R1 till mig. Please.. jag måste typbesiktiga min hoj å saknar alla originalkåpor :( bläh. jag deppar järnet här.


Du bor ju för f** i Tokholm.....
Och jag får tillbaka min lapp o ca en vecka...
 
Danne_Gixxer skrev:
Du bor ju för f** i Tokholm.....
Och jag får tillbaka min lapp o ca en vecka...
Fisken luktar!!!

Se, du har ju inte ens en lapp förrän nästa vecka! Helt perfekt tillfälle att göra nått bra här i världen!
 
Swedie skrev:
Fisken luktar!!!

Se, du har ju inte ens en lapp förrän nästa vecka! Helt perfekt tillfälle att göra nått bra här i världen!

Har du ingen trevlig vänn eller vännina i dina kvarter som du kan låna av?? :tuttar
 
Danne_Gixxer skrev:
Har du ingen trevlig vänn eller vännina i dina kvarter som du kan låna av?? :tuttar
nej, har ju inte det. Därför jag horar mig som ett as här på SH för att försöka få lite medkänsla. Men icke, fisken luktar för mycket. öh..

/ska öla..
 
Swedie skrev:
nej, har ju inte det. Därför jag horar mig som ett as här på SH för att försöka få lite medkänsla. Men icke, fisken luktar för mycket. öh..

/ska öla..


Fisk?? :slicka
 
om jag hade cirka 43kr just nu att ge till en advokat skulle jag gråta av lycka. Men det kommer inte hända, jag kommer sitta här o ruttna :(
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top