hejsan alla fantaster tänkte att en tråd om 1000 cc hojarna och deras för och nackdelar, priser, försäkringar, årsmodeller, prestanda osv kan vara intressant. se vad andra tycker och tänker. kan tänka mig att liknande trådar skapats och kanske redan finns då får ni skälla på mig och min lathet.. ska själv ha mig en 1000cc till nästa säsong.
läste i bike om testen av 1000cc hojarna då de släppte ut 4 man och en varsin båge och bytte modell, körde,bytte osv... och i slutänden valde 2st tästpiloter gsxr och 2st r1. se denna tråd som en jämförelse mellan bågarna.
läste i bike om testen av 1000cc hojarna då de släppte ut 4 man och en varsin båge och bytte modell, körde,bytte osv... och i slutänden valde 2st tästpiloter gsxr och 2st r1. se denna tråd som en jämförelse mellan bågarna.