R1 Fighter

Ok tack för upp lysningen R1 racer. Jag köpte en undertail till förra hojen en zx9-96 från s-racing å den passa utan problem, behövde inte fila eller nått. Men de blir att köpa en olakerad för hojen är omlackad med svart ram så som 03-04. Riktigt fint. b-man de e nått jag rekomenderar om du hade funderingar på att lacka ramen :tummenupp

K-Man skrev:
Går den att få igenom besiktningen då?

Det skall inte vara några problem, lyset är e-märkt och det är fullt lagligt att byta styre, dock behöver bakdelen modifieras om den skall klara sig, men det är nästa års problem efter dom nya besiktningsreglerna träder i kraft den 1 april.

Expansionskärl

b-man skrev:
Nu är objektet snart klart.......
Bara bromsslangar som skall kortas och expansionskärl som skall flyttas...

Du behöver inte ha ngn expansionskärl...

expansionskärl

hej

.......du kanske redan vet hur du ska göra med ditt expansionskärl....om inte så gjorde jag så på min att jag lade ett kärl från en aerox-moppe under passagerarsadeln.....passar perfekt och alla slangar dras under sadel å tank inget syns...skitsnyggt

ps den du byggt e skiiiiiiiiiiiiiitsnygg.........blir lite avis, för jag hade en likadan förut ombyggd r1a...........

ha de

jensa

Tysken skrev:
Ska du tyskstuka Rettan? :Bugar
Erkänn att du är sugen! :yoparty
Nä, något tyskstuk blir det inte. Jag är för feg för det.

Funderar på en diskret och rå look.
Inga kåpor, inget crossstyre, inga backspeglar, liten vindavvisare, små framljus, osv.
Men vad det blir får tiden och plånboken utvisa.

b-man skrev:
Finns dock en stor fördel med den jämfört med andra dubbellysen typ Ufo eller Acerbis och det är den att man hittar hem när det är mörkt för ljuset är MYCKET bättre, sen är den E-märkt dessutom vilket kan vara bra ibland....

Var har du köpt dubbellyset ?? kosta ?

Back