R1 försäkring

Investera i kraschkåpor och kör med trafik. Det låter som enda alternativet för dig.

speedy_jonas skrev:
Jag vill tacka alla för råden de har kommit med, swedie jag vill tacka dig specielt med rensningen. Det är inte roligt att bli medlem och trackad på en och samma dag :7peta Tack för allt än så länge.

Anledning till alla :kocko - inlägg är för att du är såpass ung och skriver "skenförsäkra" i samma tråd :7peta

Men om jag var dig hade jag nog tagit en trafik eller halvförsäkring och skaffat kraschpuckar eller liknande så det inte blir lika dyrt utifall du klotar.

Lycka till!

fick 232.000kr/hel/hel på min 600:a på tennant så jag tror jag stannar på det bolag jag har idag...sug på den ni

fluppen skrev:
Offtopic men men...

Jag vill se bilder på din hoj, ser fet ut blanksvart...sidobilder och så :tummenupp

Ja det blev över förväntan...... :tummenupp
spar på mina orginaldelar å kör halförsäkrat ist.

/Eric

Bifogat

• Min R1 med svarta krachkåpor nylackad (Large).jpg
    Min R1 med svarta krachkåpor nylackad (Large).jpg
    124.2 KB · Visningar: 158
PMR skrev:
Jag har många kompisar från landet som åker in till Malmö på onsdagar och många som bor i Malmö som gör tvärt om. Så det stämmer ju inte helt.... Altså borde de som bor på landet betala mer eftersom de gärna åker in till stan och snurrar några varv. :va :va Jag är ganska övertygad om att de flesta dyra olyckorna sker utanför staden. :7peta

dom SKER säkert utanför staden men vart är dom bosatta då?
det är väll det som bolagen kollar på annars skulle det ju vara skitdyrt att bo vid vissa småvägar och billigt inne i stan bland vägguppen!

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!