Som sagt det är egentligen ganska ojämförbara hojar. Att mille r är utrustad med öhlins kanske låter läckert men man måste komma ihåg att det är rejs komponenter och inga slit och släng delar. Skulle Jag haft öhlinare fram på min retta och kört som Jag gör hade Jag fått byta en packbox i veckan och då menar Jag inte hårda nedslag från klantigt slangåka.
Jag har kört ett par twinnar (tl 1000 och sp2) och det som slår en radfyrevan är att klippet kommer dirrekt. Det är lätt att få ut effekt i hojen, men Jag kan tänka mig att om du som twinvan kör ex en retta så får du svårt att känna hur mycket effekt den igentligen har då man lär sig använda den motorn på ett helt annat sett. (varför tävlar 1 liters twinnar med rafyror på 750 cc?
) Att en twin med 15 kilo extra skulle vara snabbare ur en kurva för att det finns med vrid är bara skitsnack, ner en växel och italienaren försvinner i backspegeln.
Jag vet att Jag kommer få massa mothugg men det är idel nerklankning på rettor överlag av nå´n anledning och speciellt på denna tråd så någon måste stå till dess försvar..... JAG.
Nej millen är fin men Jag skulle köpa en ducce i stället eller en tl.
Hur du än gör så lycka till.

Jag har kört ett par twinnar (tl 1000 och sp2) och det som slår en radfyrevan är att klippet kommer dirrekt. Det är lätt att få ut effekt i hojen, men Jag kan tänka mig att om du som twinvan kör ex en retta så får du svårt att känna hur mycket effekt den igentligen har då man lär sig använda den motorn på ett helt annat sett. (varför tävlar 1 liters twinnar med rafyror på 750 cc?

Jag vet att Jag kommer få massa mothugg men det är idel nerklankning på rettor överlag av nå´n anledning och speciellt på denna tråd så någon måste stå till dess försvar..... JAG.
Nej millen är fin men Jag skulle köpa en ducce i stället eller en tl.
Hur du än gör så lycka till.