R1 Dirt

*applåder*
Skit i dom som är neggo och gör som DU vill!
Att folk gör sånt här är fet respekt, och en jävligt skön kontrast till alla puts-posers :D

Haha, va skönt med nån som vågar leka med rettorna lite, Den tanken är bucklad för alla slags whellies

GGN blir kul, gasar du i rätt riktning bygger du la en väg till fastlandet med den fräsen.

:tummenupp

Finns det några bilder på ev. förebilder kanske?? R1a med 30 cm fjädringsväg kan nog bli ... hmm... intressant. :rolleyes: Grymt kul projekt... kommer bli värst.

electronaut skrev:
Finns det några bilder på ev. förebilder kanske?? R1a med 30 cm fjädringsväg kan nog bli ... hmm... intressant. :rolleyes: Grymt kul projekt... kommer bli värst.

Tyvärr så finns det inga bilder med dirt fjädring och däck en...förutom den i jag har i mitt huvud... men det kommer bilder så fort dirt träningen börjar...
Men först så är det stuntsommar... är helt övertygad om att den kommer få duktigt med styk då... :tummenupp

Är det någon som vet om man får köra på roadracingbana med klockan tolv stöd?

EBS skrev:
JA! :D

Gotland Grand National

Va??
Stöööört!!

Men, rätt så coolt! Hoppas ni lyckas. Ser framemot att läsa det och höra det på sporten.
"Knäppis åker med supersportmotorcykel i endurobanan..blabla..men bevisligen funkar det, för han leder."

:D :D

Lova att du kör GGN. Annars kommer jag ju knata runt i depån och leta efter den där hojen så länge att jag riskerar att missa starten ;)

Hur går det med dirt-bygget???

Super-Henkan skrev:
Tyvärr så finns det inga bilder med dirt fjädring och däck en...förutom den i jag har i mitt huvud... men det kommer bilder så fort dirt träningen börjar...
Men först så är det stuntsommar... är helt övertygad om att den kommer få duktigt med styk då... :tummenupp

Är det någon som vet om man får köra på roadracingbana med klockan tolv stöd?

Den chansen är ju ganska liten eftersom man inte vill göra en highside... men om du lyckas ta dig förbi och in på banan så knäpper jag händerna för din skull.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman