R1 blocket fynd kanske!

Polarn ringde på denna och den är tydligen importad från Tyskland för ett år sedan, växellådan är nybytt och den har bara gått 800 mil.....Hmm?

det stämmer faktiskt ringde på den själv för ngn månad sen lr lite till o då var d en helt annan bild.. import från tyskland o växellåda var bytt och enligt han så gick den perfekt:va . men nåt fel måste d ju vara på den pga priset e ju för lågt enlig mig men han tog bort annonsen hade för mig att han sålde den..tydligen inte!!! Öppet köp i 30 dar verkade d som hahaha...:rofl

Jag måste få säga att .... :D

Jag tror definitivt inte att den stora merparten av sporthojsförare hänger här. Men en stor del vet att sidan finns. Jag brukar inte heller föra ämnet på tal, varken i affärer eller på andra sätt. Sedan om mitt påstående inte har någon verklighetsförankring, så är det ju bra med det. Jag har ju absolut ingen aning, men tanken kan ju slå en ibland.

Om du kör en sporthoj som den är en kopia/delklon av, på det sätt som den skall (aktivt). Så följaktligen måste du vårda den. Även "sura pendlarradfyran med halva effekten, tunga vevaxlar och foder tjocka som eccosulor." behöver vård, annars går den samma väg som en ovårdad R1´a.

Har du den erfarenheten av mc-affärer så borde du kunna lämna en någorlunda sansad bild av vad en båge i trådskaparens inlägg är värd. Känns 53´fel med dom förutsättningarna säljaren anger (för samtalets väl och ve så lägger vi inga aspekter på om det är en blåsning)? Eller är det denna killen som är inne på rätt spår http://www.blocket.se/vi/17246243.htm?ca=15_s

Last edited:
Last edited:
Jo, men det köstar väl ca 10 lapp nytt, inte är det väl uppe i 12 iaf?

12? Var det inte 8 lökar han ville ha? eller var det per burk???skit samma vad det kostar nytt, ingen vara är mer värd än vad en köpare är villig att ge men personligen hade jag aldrig gett 80 för en 04 oavsett hur fin hojen är!

Är det loppis nu? Men touring? Kollar man på övriga annonser så får det mig att lukta skumt.Taskiga bilder osv. Men men kan ha fel.

Pris: 43 000:- Årsmodell: 2005 Fordonstyp: Touring
Yamaha r1
Mätarställning: 2300 mil
Färg: gul
Typ: Touring/Landsväg
Info: ringinfo

http://www.blocket.se/vi/19980326.htm?ca=23_14_s

skumt, den gula fanns inte ens 2005, den kom 2006

funderar på att ringa & åka & titta på den, e ju inte långt ifrån mig

larsen bil å båt:va vad var det den förra bluffaren som det skrevs om kallade sig? ngn som hört talas om denna förr? inte jag iaf.

han har en jävla massa mobilnummer:

Mobil: 070-2389731
Mobil: 070-6992172
Mobil: 073-6990771
Mobil: 073-8297182

Telefon: 042-343815
Adress
Långarödsvägen 76 A
263 34 HÖGANÄS

antagligen har han inte ens ngn lokal utan adressen leder säkert till ngn lägenhet. skumt e det ivf, kan ingen som bor i närheten kolla upp adressen

skumt, den gula fanns inte ens 2005, den kom 2006

funderar på att ringa & åka & titta på den, e ju inte långt ifrån mig

Jepp kolla upp det. Oavsett vilket är det schysst pris.Kanske inte regbar eller nyligen import eller hund begraven.

Ringde! ingen som vill svara på varken mobil eller vanliga nr.

Vanliga nr går till:
http://personer.eniro.se/query?what=wp&search_word=042343815&geo_area=

Andra till friman:
http://personer.eniro.se/query?what=wp&search_word=0702389731&geo_area=

jag provade att ringa flera ggr, så jag & en polare åkte ut till adressen som fanns angiven

en vanlig bostadsadress.
träffade en kille som vi båda kände, som också tog en chansning att åka ut
testade att ringa igen, kom fram.

det visade sig vara importfordon allihopa som han har i annonsen, R1:an var såld, redan i morse, då det är konstigt, då annonsen kom ut kl 11

själv kunde vi inte komma & titta på de andra fordonen, då han var inne i Hbg för att äta & skulle inte komma hem igen förrän vid 17 tiden

men han påstod sig ha en R1 -01 + en -03 till salu, men hade inte värderat dessa än ?

allt luktar skumt med denna säljare

jag provade att ringa flera ggr, så jag & en polare åkte ut till adressen som fanns angiven

en vanlig bostadsadress.
träffade en kille som vi båda kände, som också tog en chansning att åka ut
testade att ringa igen, kom fram.

det visade sig vara importfordon allihopa som han har i annonsen, R1:an var såld, redan i morse, då det är konstigt, då annonsen kom ut kl 11

själv kunde vi inte komma & titta på de andra fordonen, då han var inne i Hbg för att äta & skulle inte komma hem igen förrän vid 17 tiden

men han påstod sig ha en R1 -01 + en -03 till salu, men hade inte värderat dessa än ?

allt luktar skumt med denna säljare

Vi kollade fel trapphus ser jag nu, det står 76A, vi kollade ju B!
Mycket märkligt det hela iaf...

Är det loppis nu? Men touring? Kollar man på övriga annonser så får det mig att lukta skumt.Taskiga bilder osv. Men men kan ha fel.

Pris: 43 000:- Årsmodell: 2005 Fordonstyp: Touring
Yamaha r1
Mätarställning: 2300 mil
Färg: gul
Typ: Touring/Landsväg
Info: ringinfo

http://www.blocket.se/vi/19980326.htm?ca=23_14_s

Det ser ut att sitta en gul nummerplåt på den? Vilket land har gula plåtar?

Back