R1:a

Om man nu söker en R1:a...varför inte utgå från att den är ok å bara gått 150 mil (även om det låter lite)

Men det kan finnas 1000 anledningar till att den inte rullat längre.
Åk å kolla, man kanske gör ett riktigt fynd.....synd att diskutera om den är stulen eller nått här å så blir den såld.....

//Matte//

nycklarna sitter i på kortet och, bara o kolla upp reg nummret när man e där ? sen borde de vell gå o se ram nummer o motor nummret med

Kanske orolig för de kommande höjda försäkringspremierna :va
Eller kanske bara behöver snabba pengar,och det är ju inte den bästa tiden på året att sälja på,om man vill ha bra bet,, däremot bra tid för fyndköp/höstpriser.

Jag tycker den ser fräsh ut,,på bilden

han kanske kallas för bobby därför ingen träff på hitta.se
och numret kan vara kontantkort därför är det inte med i systemet.
det är väl bara ringa och åka dit.
om det inte är nåt lurt med hojen tycker jag synd om att killen blir uthängd så här.....

Men syftet med tråden är ju inte att hänga ut någon... Jag tyckte det va "för bra pris" och ville ha tankar om va alla andra tycker och tänker, inget emot han som säljer den, men som sagt, är det inget lurt så är det ett kap.:)

55 är väl rimligt för en lagd r1a av den årsmod.. folk verkar tro att deras hojar är värda otroligt mycket pengar:va

Ankan_84 skrev:
2559394 Men syftet med tråden är ju inte att hänga ut någon... Jag tyckte det va "för bra pris" och ville ha tankar om va alla andra tycker och tänker, inget emot han som säljer den, men som sagt, är det inget lurt så är det ett kap.:)

Ring å fråga :tummenupp

Han kanske är i behov av pengar, när jag köpte min -03a i våras så hade den rullat 300mil. Vilket även fanns bevisat och jag kände snubben.. Dock för 20k mer

Nåja denna ser konstig ut hela hojen, kan ju va skumt kort men fälgarna är lackade eller är från en 98-99a om de nu passar. Lacken ser jävlig blank ut :va

Aja ring du kanske gör jordens klipp!

blom skrev:
2559404 55 är väl rimligt för en lagd r1a av den årsmod.. folk verkar tro att deras hojar är värda otroligt mycket pengar:va

Lagd? :va

Last edited:
Numret kan helt enkelt vara skyddat, då får man ju såklart inga svar vare sig på namn eller nummer!

Jag håller med om att du ska åka och titta, hade jag haft pengarna och vart ute efter en r1:a så hade iaf jag kollat lite närmare! :)

Jag tycker inte 55.000:- är ett så speciellt pris. Som nån sa så har dessa hojar sjunkit i pris. Sen är det inte orginal lack på den,sitter krashpuckar,andra styrändar,andra fotpinnar osv. SÅ den kanske är bankörd och vurpad ett par ggr.
Men hur som helst så är det en kul hoj, hade en sån förut:tummenupp

//Mange
Ankan_84 skrev:
2559250 Verkar inte detta för billigt... Jag är satt och kollade på blocket om det fanns några billiga R1:or, men här verkar det vara nåt lurt:gnissla

http://www.blocket.se/vi/9784112.htm?ca=15_s

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back