R1:a STULEN I LANDSKRONA!

imaster skrev:
2626887 Eftersom du inte vet nåt om det kanske du gör bäst i att vara tyst och inte förlöjliga dig mer med fler trångsynta, rasistiska uttalanden...
Tänk om det skulle råka vara en svensk som stulit den vilket är rätt troligt.
Tänka innan man talar? :tummenupp
Rasistiska uttalanden? Du tror inte det har någon koppling när sverige tar in mycket fler flyktingar än vad vi kan ta hand om? Eller? Att brottsligheten stigit kraftigt dom sista åren? Hur tror du det var förr? Jag vet inte hur många flyktingar i tonårsåldern som ska hävda sig, slåss, göra småbrott osvosv än att vara tacksamma, utbilda sig och skaffa jobb? Behövs en bra mycket hårdare invandrarpolitik i sverige!

Verkar som man knappt får nämna invandrare utan att kallas rasist?:huvet

Spectral skrev:
2627243 Rasistiska uttalanden? Du tror inte det har någon koppling när sverige tar in mycket fler flyktingar än vad vi kan ta hand om? Eller? Att brottsligheten stigit kraftigt dom sista åren? Hur tror du det var förr? Jag vet inte hur många flyktingar i tonårsåldern som ska hävda sig, slåss, göra småbrott osvosv än att vara tacksamma, utbilda sig och skaffa jobb? Behövs en bra mycket hårdare invandrarpolitik i sverige!

Verkar som man knappt får nämna invandrare utan att kallas rasist?:huvet

Att säga att "Tycker man hör om väldigt mycke stölder i Landskrona. Kanske för att det är mycke invandrare där?" inte är ett rasistiskt uttalande är bara imbecillt. Du må tycka så men ta reda på fakta först. Visa mig fakta (FAKTA, inte hörsägen) som visar en direkt koppling mellan den ökade invandringen och den ökande kriminaliteten. JAG vet hur många flyktingar i tonårsåldern som ska hävda sig, slåss, göra småbrott osvosv. FÄRRE än 5%. HÄLFTEN av alla brott begågna av invandrare begås av folk från Norden så jag hoppas du räknar in finnarna bland "flyktingar i tonårsåldern som ska hävda sig". Vi behöver INTE en hårdare flyktingpolitik, vi behöver tolerans, tid och resurser. Och med tanke på att brottsligheten har SJUNKIT i Landskrona de senaste åren trots att invandringen har ökat så är det svårt att se att dina poänger är baserat på annat än ungdomlig dumhet - eller en ovilja att se det VERKLIGA problemet.

"Verkar som man knappt får nämna invandrare utan att kallas rasist?" säger du? Ta gärna en saklig diskussion ang. invandrare men att inleda det hela med ett så korkat inlägg som du gör bäddar för att jag kallar dina uttalanden rasistiska - vilket du nu också bevisade. Tänk nu på att jag är STOLT SVENSK och min släkt är svensk ända tillbaka till 1500-talet (har inte forskat längre tillbaka) - nåt som inte ens kungafamiljen kan säga -, jag älskar Sverige och är stolt över mitt land. Jag har svenska flaggor på väggen och kan alla FYRA verserna på nationalsången. Trots detta vet jag att det inte är vare sig invandrarna eller invandringen som är problemet.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti