R1:a med enkelsving!

yates

Rackabajk Mc
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Olofström
Hoj
CBR1000RR CBR929RR Fighter
Vet att jag har sett bild här ngn gång på en R1:a med enkelsving. Om jag inte minns fel så satt de kolfiber fälgar på den me!
Rullade i Sverige har jag för mig!!! Nån som vet vilken jag menar?
Har en polare som e som inte riktigt vet var han ska lägga alla sina pengar som e sugen på en enkelsving:kocko
 
Last edited:
yates skrev:
Vet att jag har sett bild här ngn gång på en R1:a med enkelsving. Rullade i Sverige med har jag för mig!!! Nån som vet vilken jag menar! Har en polare som e som inte riktigt vet var han ska lägga alla sina pengar som e sugen på en :kocko

Jag ska försöka ta reda på vem som äger den. Träffa liraren en gång och har en bekant som borde veta vem det är.
 
Zee skrev:

Han hittar lixom inte ngt ställe som säljer den va!
Lite lättare om man kan få tips av ngn som har!!!!!!!
Dessutom kan de vara kul o se en bild innan man skrider till verket.

// yates
 
yates skrev:
Vet att jag har sett bild här ngn gång på en R1:a med enkelsving. Rullade i Sverige med har jag för mig!!! Nån som vet vilken jag menar! Har en polare som e som inte riktigt vet var han ska lägga alla sina pengar som e sugen på en :kocko

Säg åt honnom att köpa en Ducati på en gång istället! :D
 
Hightuned skrev:
Säg åt honnom att köpa en Ducati på en gång istället! :D
;)

En magnesiumsving från ducce borde gå att passa in efter lite pyssel :) Dyrt, krångligt men jävligt dyrt :hihi
 
Hightuned skrev:
Säg åt honnom att köpa en Ducati på en gång istället! :D


Javisst! Köper han en hyper så får han ju enkelsvingen till på köpet! :tummenupp :D
 
Han kanske vill ha dom fin fina kör egenskaperna som R1an har och lite av looken av en Ducce :tungan
 
Nobody skrev:
Han kanske vill ha dom fin fina kör egenskaperna som R1an har ...


Hmm... nej, det verkar osannolikt.

Men rent hypotetiskt; visst.

:)
 
Jag vet att en släkting till ägaren(Shane) av www.tobefast.com gör enkelsvingar till r1:or.. Riktigt snygga men det kostar. Be polaren skicka iväg ett mail till dom på tobefast och fråga efter mailadressen till Gregg som gör enkelsvingar..
 
Nobody skrev:
Han kanske vill ha dom fin fina kör egenskaperna som R1an har och lite av looken av en Ducce :tungan

Pinsamt om man vill associera en R1a med ducce snacka om pärlor till ett svin :(
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top