R1 -99 endast 540 mil (BLOCKET)

host host...sakta? Det är väl de som inte är med i cimf då... :rolleyes:

HanneZ

Kolla: www.cimf.se

Men skit i allt nu, hur kan man bara skriva 540 mil på en -99 HAde jag ägt en 99 som ärligt hade gått 540 mil så skulle jag skriva i annonsen att den hade gått XXXX mil.

ärligt va, den är faktiskt körd av min mamma på söndagar till o från kyrkan. :lol :tummenupp
Hon tyckte den var lite trött o köpte en Blackbird istället.... :tuttar

ok, jag kanske är pukkad men vad är det för fel på 540mil...? Trodde det var bra,,, finns ju folk som har fler hojjar och inte åker så mycket med varje och även folk som åker lite pga tidsbrist, etc etc etc.... Dessutom tycker jag ärlighet är viktigt vi beg.affärer,,, varför ska man skriva att den gått nått annat än den gjort,,, lär ju komma fram innan köp iaf, DOH! :kocko

Killeak skrev:
ok, jag kanske är pukkad men vad är det för fel på 540mil...? Trodde det var bra,,, finns ju folk som har fler hojjar och inte åker så mycket med varje och även folk som åker lite pga tidsbrist, etc etc etc.... Dessutom tycker jag ärlighet är viktigt vi beg.affärer,,, varför ska man skriva att den gått nått annat än den gjort,,, lär ju komma fram innan köp iaf, DOH! :kocko

well en ~5 år gammal hoj som gått 540 mil ?
luktar cykeldator.

Jo, men det kan man ju inte ta för givet,,, tänker man så hela tiden missar man många fina affärer... Skicket avgör ju, och det märker man ju när man kollar/testar den... Skulle jag vart på jakt efter en sån så vore detta absolut en kandidat!!!

Killeak skrev:
Jo, men det kan man ju inte ta för givet,,, tänker man så hela tiden missar man många fina affärer... Skicket avgör ju, och det märker man ju när man kollar/testar den... Skulle jag vart på jakt efter en sån så vore detta absolut en kandidat!!!

Svärfar köpte en ZX9a ny -99 (då han var 50år) den har gått ca 600 mil ! Så visst kan det vara möjligt.

Köper hojen 00 (prissänkt förra åretsmodel.. )
kör 500mil 00
får barn 01 kör 0mil
köper hus 02 kör 40 mil
03 har inte råd att försäkra den men vill inte sälja..
04 inser att han behöver glatsen i garaget och pengarna
säljer den...

men det e klart att han måste fiblat med mätaren för den historien e ju som att man köpen en fiat o får en porsche vid leverans...... :fatta!

Back