R1 2010

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S

Bifogat

• thumb_fb_10MS_YZFR1_blu_S2_58fcf8bf.jpg
    thumb_fb_10MS_YZFR1_blu_S2_58fcf8bf.jpg
    30 KB · Visningar: 100
  • thumb_fb_10MS_YZFR1_blk_S2_37d920ac.jpg
    thumb_fb_10MS_YZFR1_blk_S2_37d920ac.jpg
    28 KB · Visningar: 104
  • thumb_fb_10MS_YZFR1_wht_S2_51c98aca.jpg
    thumb_fb_10MS_YZFR1_wht_S2_51c98aca.jpg
    27.4 KB · Visningar: 107
Last edited:
jo håller med men den svarta var balsam för ögat, vad är det som skiljer 09 från 010;an?

Färger.

Varför har hojarna inga neonränder längre?! :mad:
Allt tog slut när Suzuki 03 ändrade det neonoranga R:et till att bli mer gubbvinrött. Det var ju det som gjorde att man (jag jallafall) ville ha en GSXR. Sen blev det V70-vinröda rettor och fräsiga dekaler var ett minne blott.

När jag lägger vantarna på en R1-09 snart ska det fanimej bli ändring på det. Folk ska vika hädan av det påträngande lystret från idel neonfärger och blomflugor skall komma långan väg för att sätta sig på min hoj I tells ya!

Bajs att dom plocka bort vita med röda ramen! Den rockade!

Suki har koppat med en blå ram 2010.

Last edited:
Färger.

Allt tog slut när Suzuki 03 ändrade det neonoranga R:et till att bli mer gubbvinrött. Det var ju det som gjorde att man (jag jallafall) ville ha en GSXR. Sen blev det V70-vinröda rettor och fräsiga dekaler var ett minne blott.

När jag lägger vantarna på en R1-09 snart ska det fanimej bli ändring på det. Folk ska vika hädan av det påträngande lystret från idel neonfärger och blomflugor skall komma långan väg för att sätta sig på min hoj I tells ya!

Suki har koppat med en blå ram 2010.

javisst, tänk dej en yzf 750 r från typ 94, hela regnbågen av färger på sidokåpan; );)

Färger.

Håller helt med dig.

Sen kan man ju undra hur dom tänkte när dom färgade den här gixxern, som ska vara 25 års jubileumshojen vit och brons?! :huvet

Overview03.jpg

Håller helt med dig.

Sen kan man ju undra hur dom tänkte när dom färgade den här gixxern, som ska vara 25 års jubileumshojen vit och brons?! :huvet

Ja fasen den borde varit klassisk mörkblå, ljusblå, vit och med neon-"R". Ska jag behöva kliva in och styra upp det här?:mad:

När jag laggt vantarna på en R1-09 ska jag med enkla medel få den att se ut som den skulle från fabrik I tells ya!

Ja fasen den borde varit klassisk mörkblå, ljusblå, vit och med neon-"R". Ska jag behöva kliva in och styra upp det här?:mad:

När jag laggt vantarna på en R1-09 ska jag med enkla medel få den att se ut som den skulle från fabrik I tells ya!

Aha flashigast i stan då :D

custom-yamaha-r1-rosw.jpg

Back