R1 2009 spionfilm

Den låter konstigt...
Blir det sån skillnad iochmed den nya varianten av motorn?
 
Låter ju nästan PRECIS som M1an! Låter riktigt fränt!

HA BEGÄR... men fronten! Måste komma ut en bättre front alltså...

Och den LÅTER ju som en twin! Undra om jag kan få köra den i BoTT då :D
 
Låter ju nästan PRECIS som M1an! Låter riktigt fränt!

HA BEGÄR... men fronten! Måste komma ut en bättre front alltså...

Och den LÅTER ju som en twin! Undra om jag kan få köra den i BoTT då :D

Den låter ännu fränare när man hör den på riktigt. Gåshud bara den varvades i depån.
 
Sådana här klipp kan inte ge en uppfattning om ljudet, skulle man höra den i verkligheten så är det som dag och natt....
Varenda klipp jag har sett på hojar och sedan hört dem ute i "fält"....inte ens i närheten
 
Helt gryyymt ljud, låter precis som när man tokgasar en Briggs & Stratton :zpy

En racemotor som låter som en skadad gräsklippare är lika upphettsande som en bakfylla :död

Inte nog med ljudet, fronten ser ut som Buell och aktern som B-king. Tyvärr, detta är nog slutet på min och Yamahas samvaro oavsett köregenskaper. En hoj äger man inte för att det är förnufftigt, en hoj har man för...för...att det känns rätt.
 
Låter ju som en liten jäkla fiddy!:mad:
Vad håller människorna på med!?
 
Helt gryyymt ljud, låter precis som när man tokgasar en Briggs & Stratton :zpy

En racemotor som låter som en skadad gräsklippare är lika upphettsande som en bakfylla :död

Inte nog med ljudet, fronten ser ut som Buell och aktern som B-king. Tyvärr, detta är nog slutet på min och Yamahas samvaro oavsett köregenskaper. En hoj äger man inte för att det är förnufftigt, en hoj har man för...för...att det känns rätt.

Låter bättre än vad jag har hört förut, då det mest lät som en symaskin med dB-killer.. Håller dock med till fullo vad gäller utseendet, även om jag inte har sett den i verkligheten än. På bild.. :dummer
 
Låter ju nästan PRECIS som M1an! Låter riktigt fränt!

HA BEGÄR... men fronten! Måste komma ut en bättre front alltså...

Och den LÅTER ju som en twin! Undra om jag kan få köra den i BoTT då :D

Finns det någon hoj som kommer ut 2009 som du inte ska ha ;)
 
Tycker att den både ser bra ut och låter mumma jämförelsevis med min nuvarande Retta som låter helt könlöst.....
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top