R1 2000 Blå Stulen 2010-08-09 Huddinge

• Thread starter Thread starter Toke
  • Start date Start date

Toke

Guest
Då vart säsongen kortare än den brukar..

Någon/några plockade min hoj inatt mellan den 8/8 till den 8/9 nära Stuvsta centrum. Den stod i carport och syntes väldigt lite där den stod.

Om ni ser någon glida runt på en Blå R1a 00/01a med blankpolerad ram, vita fälgar samt Akrapovic helsystem så får ni gärna ring mig. Kommer dit på 5 min vart ni än är.

Reg: RGD817

Kännetecken: Blå, blankpolerad ram, vita fälgar, akrapovic helsystem samt svart db ruta.

076-2207656

Tack för mig

Såg den tjuvtanka igår eftermiddag skrev ett sms till dig bara ringa för info mvh

Där i krokarna åker jag nästan dagligen. Ska lägga kettingen i kutsen och montera bågar på bilen:tungan

Edit: Har du ingen bild på den?

Halloj gubbar! Tack för att ni är så uppmärksamma! Fan blir ju riktigt stolt över att vara medlem på SH av sånt här! :yoparty

Fick tips igår av en Åke att han sett hojen vid Globen/Johanneshov.
Åkte såklart dit med en gång.. letade överallt i det området i 1,5 timma utan lycka.. frågade folk i området och visst hade dom sett han åka omkring på cykelvägar och skit med min hoj.

Lurken, tack för ditt sms! Ringde precis men du jobbar/sover kanske. Slå mig en pling ifall du har tid!

Ska fira med knogmacka om jag får tag i denna jävel

Last edited:
Lite mer info om vad vi såg. Dom va 2 st på hojen han som körde hade inget vesir på hjälmen = kör nog inte så fort, mjukiskläder o gympadojor svarta (typ) adidas byxor med nån vit rand på tror jag, inga handskar eller skydd.

Han värkar ganska grön på att köra vinglade och hade problem att hantera kopplingen (ryckig start) dom åker småvägar och cykelbanor.

Som sagt hojen har setts köra runt bandhagen/högdalen områdena även köras mot hökarängen/skarpnäck hållet ägaren har även fått tips om att man sett hojen vid Globen/Johanneshov.

Tveka inte att ring och tala om vad du ser och skriv gärna här eftersom vi är ganska arga på idioterna nu, ganska säker på att det är samma killar som stal min polares 900ninja för några månader sen i Stureby. Dags att sätta dit gratisåkana.

Halloj gubbs och gumms

Polisen ringde i natt 01.00, hojen låg ensam och övergiven i Alviksplan på en gångväg.

Båda fälgar platta, båda däcken punkterade, helsystemet (akra) totalt sönder underifrån samt lagd på vänster sida. Kul..

Det var den hojen det.

Vill tacka alla som hjälpt med att leta. Hoppas vi tar den lilla *** en vacker dag.

Halloj gubbs och gumms

Polisen ringde i natt 01.00, hojen låg ensam och övergiven i Alviksplan på en gångväg.

Båda fälgar platta, båda däcken punkterade, helsystemet (akra) totalt sönder underifrån samt lagd på vänster sida. Kul..

Det var den hojen det.

Vill tacka alla som hjälpt med att leta. Hoppas vi tar den lilla *** en vacker dag.

Tjena väldigt tråkigt att höra om din hoj såg den inatt vid alvik med 4 äldre gubbar som stod på gångvägen precis utanför macken med hojen det såg skumt ut när jag kom tillbaks 5 min senare stod polisen där så jag körde fram och skulle lämna signalement eftersom dem 4 inte sågs till dock var det dem som hade ringt polisen :( det tråkiga är att polisen berättade att dem som snott din hoj även hade setts åkandes med en äldre ljus offroad hoj från platsen mot traneberg. åkte runt i en timma och letade efter arslena utan resultat, hojen såg inte alltför trasig ut förutom punkat fälgarna och lite skrap så bolaget kanske fixar hojen åt dig!

Tjena väldigt tråkigt att höra om din hoj såg den inatt vid alvik med 4 äldre gubbar som stod på gångvägen precis utanför macken med hojen det såg skumt ut när jag kom tillbaks 5 min senare stod polisen där så jag körde fram och skulle lämna signalement eftersom dem 4 inte sågs till dock var det dem som hade ringt polisen :( det tråkiga är att polisen berättade att dem som snott din hoj även hade setts åkandes med en äldre ljus offroad hoj från platsen mot traneberg. åkte runt i en timma och letade efter arslena utan resultat, hojen såg inte alltför trasig ut förutom punkat fälgarna och lite skrap så bolaget kanske fixar hojen åt dig!

----------------------------------------------------------------------

Du ska ha Tack för att du letade efter svinen :yoparty Har själv snurrat runt överallt i timmar med samma resultat..

Tyvärr är det lite värre än så med hojen. Helsystemet är trasigt undertill, båda fälgarna är skeva tydligen.. helt otroligt. Dom har kört som idioter på gångvägar/trottoarkanter.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT