R1 -04

Zeb_Macahan skrev:
snygg fram och från sidan , men bakifrån ser den ju för jävla konstig ut... men den ser ut som en förädlad R1 -03....

//jaG

Är du galen människa?? :whip

Den är ju brutalsnygg från alla vinklar. :fakta

Brutalt snygg, i klass med ZX10:an! :bow

Kommer bli mycket intressant att se vilken av 2004 års värstingar som verkligen är värst.

Retta vs Ninja vs Blade :rock

Det första jag slås av är hur fan man kan konstruera en så jävla ful regplåtshållare på en annars så fin hoj! störande... men det är väll sällan den sitter kvar i originalskick oavsett... :crash

DreeTman skrev:
Det första jag slås av är hur fan man kan konstruera en så jävla ful regplåtshållare på en annars så fin hoj! störande... men det är väll sällan den sitter kvar i originalskick oavsett... :crash
nej, just skylthållaren är väl en sån där grej som det finns lagar om hur den ska se ut.

ASSÅ DEN ÄR SJUKT SNYGG!! JAG BLIR HELT GALEN!!!! !!!! KOLLA BARA RÖREN!

VILKEN HOJ :bow

men det finns ett MEN...

försäkringen kommer att bli.... :finger

sä jag avvaktar med -04:an ett tag och studerar utvecklingen av ekonomiska skäl :gråta

men under tiden ska ta reda på hur mycket det går att (FET-)skrämma upp effekten i min moppe... :rock

Vad ska du med försäkring till? Det räcker att köpa en nummerlapp och klistra på för ERF:en... så kan jag hjälpa dig att motionera den... :slicka
:squid

highsider1 skrev:
Vad ska du med försäkring till? Det räcker att köpa en nummerlapp och klistra på för ERF:en... så kan jag hjälpa dig att motionera den... :slicka
:squid

hmmm..... klistra lappar låter kul men det kan vi väl göra på din veidec-hoj så att det inte kostar nåt när jag leker med den i bollhavet:p

lika dyr

försäkringen lär väl knappast bli dyrare än en 02 finns väl ingen högre klass eller? :confused:

Är mycket olika försäkring på olika klass 7 hojar,går bla på årsmod effekt/vikt förhållande r1-04 kommer garanterat att kosta några lappar mer än 02 pga av effekten och årsmod.

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back