R1 04 vs Kombi Volvo

Klart fan den visar mph. Bilen har nog högre toppfart men en bättre förare hade nog accat ifrån den ibörjan.

Exakt var tydligen flera som missade växelindikatorn....
Med tanke på att hela USA, GB och australien använder det systemet och har en helevetes massa mc-åkare så finns det nog lika många med mph som kmh!

Jevvligt cool video tyckte jag då det inte finns många bilar som knäcker en båge 0-150 men ett antal som vinner 200-300 men då bara dyra sportvagnar! Sleepers regerar!

Men va tusan, det står ju till och med om att de testar volvons topphastighet i början. Det är inget race mellan en R1:a och en Volvo. :huvet :huvet :huvet

Men va tusan, det står ju till och med om att de testar volvons topphastighet i början. Det är inget race mellan en R1:a och en Volvo. :huvet :huvet :huvet

Tänkte skriva att : ÄR jag den enda som har sett att det var topphastighets test?

Står ju klart och tydligt att det var topfarttest.

Kul att du också såg det.

aha nu fattar jag.... mätarn visar miles...... trodde de var farenheit..... :gnissla

Det är inget race, plus att man ser regndropparna fara över kåp-glaset... Ganska kaxigt o "feg-dra" till knappt 300 då...

Är det bara jag som e full men jag har inget minne av att min r1-04 såg ut sådär...:va eller e de jag som e trött

Om du är full eller inte vill jag inte lägga mig i :D , men mätar tavlan är en från 07 och framåt. Alltså inte konstigt om du inte känner igen den från din 04.

*/ ?>
Nyheter
Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Back