R1 -04 stulen i Helsingborg

Tyckte jag läste i en annan tråd att du hade kört och smält din hoj och att du skulle bygga om den på nytt, typ ett litet vinter projekt??? Kan ha fel:confused:

Undrar varför någon vill sno en hoj som är kraschad??
// Björn

stämmer delvis

körde på ett rådjur i juni 2007, 2 månader senare var hojen ihop igen & jag har kört nästan 1000 mil efter det.
Besiktade även hojen i våras, så om någon undrar så har hojen rullat efter smällen med rådjuret

o varför ta en som e kraschad, bra fråga men motor, gafflar & hjul e ju inte gratis på beg marknaden

Den var kraschad, men lagad och för att få en egen touch på hojen så skulle den tråden visa vinterns modifieringar. (Om jag förstått det hela rätt).

precis

Last edited:
jag blir så satans förbannad, jag är själv osäker på vad som kan hända en i ens garage det hjälper ju inte äns att låsa längre... men ja ska hålla koll här i krokarna inte omöjligt man ser den, troligtvis är den ju slaktad men man vet ju aldrig...

..det var två bankrånare som flydde från ett rån i en bil.
Den ena rånaren säger till chauffören:
-Jag har två nyheter, en bra och en dålig.
Chauffören säger: ta den dåliga först.
-Vi har polisen efter oss!!
***shit!***
-och den bra då??
***Det är svensk polis!***
**Jiiipiiii!!!**

:D Den var bra! Alltså tolka mej rätt nu, men jag tycker inte om när man ska behöva ta till övervåld och att poliser ska kunna husera hur som helst, men svenska poliser har blivit (eller alltid varit) alldeles för mesiga!
Nästan som man skäms ju!

:D Den var bra! Alltså tolka mej rätt nu, men jag tycker inte om när man ska behöva ta till övervåld och att poliser ska kunna husera hur som helst, men svenska poliser har blivit (eller alltid varit) alldeles för mesiga!
Nästan som man skäms ju!

Man skall absolut inte skälla på enskilda poliser
Sen finns det många tröttskallar som bara sitter av tid
Det finns poliser som ALDRIG har gripit någon
Grundfelet är hela organisationen Skylla ifrån sig
Har man inte gjort nåt så har man inte gjort fel
Men samhället får väl den polis man förtjänar

Back