R1 -04 stulen i Helsingborg

jag tror att tjuvarna valde fel hoj att sno.

du är ju en jävel på o snoka fram dom WW och det skall du ha creds för:tummenupp

tråkigt förövrigt, men tur i oturen att det är fel halvår:pannkyss

Herre GUD skitså Bull:huvet

När du har hittat den så hörav dajj så ska jag hjälpa dajj o kjedja fast den i golvet så kommer den aldrig mer bli stulen:yoparty

Uppdatering

Eftersom jag jobbar som ett as nu, så har jag haft svårt att komma hem tidigt, men ikväll så gjorde jag iaf en lite bättre genomgång av garaget.

Det som är som försvunnit bortsett från hojen är alltså

depåstöden
verktyg i massor
lite orginaltillbehör till en R1-06 som tillhörde "maffan" på forumet, som hade lite prylar här (tur att hans ER6 inte stod här för tillfället)
vet inte exakt vad han hade, har inte lyckas få tag i honom ännu.

Sedan har jag även lämnat över lite bevis till polisen, som kan vara avgörande.
så hoppas dom hör av sig inom ett par dagar. (tjuvarna har tabbat sig BIG TIME)
sedan e jag ju jävligt envis också .. hehe

uppföljning kommer så klart :D

tråkigt förövrigt, men tur i oturen att det är fel halvår:pannkyss

förra gången min hoj blev stulen min hoj hittad slaktad & Uppföljning "min hoj hittad slaktad"

så betalades ju ersättning ut med en gång, då jag själv var delaktig att hitta både hoj & tjuv.

tyvärr så försvann min bil i Augusti & nu min hoj. sedan är det ju som sagt sent på året, så jag kan sätta 100 spänn på att man blir utredd för ev försäkringsbedrägeri.

så min bästa chans är nog att hitta hoj eller tjuv, eller både och oavsett skicket på hojen

Last edited:
Trist å höra att du blivit av med hojen... Synd att där aldrig finns ngn som sett eller hört ngt...

Nä Fy Fan Henke, inte igen!

förjävligt....... hoppas den hittas snabbare än sist för då var det inte så mkt kvar av den... :(

känner för dig värkligen.

//Cellie

Det verkar som om du skulle tjäna in nån sorts "Tracker" på nolltid... dessutom få utlopp för en del uppdämda aggressioner:smasha

Jag läste din förra tråd med stort intresse ( nära hjärnblödning )
Ställ skadestånd inte lika lätt för åklagarpuckot att lägga ner då
och sen begär man överprövning om dom inte sköter sitt jobb
Sen skall mn komma ihåg att det är ju inte enskilda polismäns fel
Även om det är en ruskig representation av trötta puckon där
Men dom har nog suttit och fikat för länge snut accordlön vore nog fint
Jag hade en kamrat som blev utsatt för en serie bedrägerier ( på jobbet )
gärningsmännen blev gripna och anhållna och i tre polisdistrikt blev anmälningarna nedlagda ( inte värt att utreda för gärningsmännen skulle förbli okända ) trots att det står på första raden att gärningsmännen är gripna och anhållna i polisdisrtikt dd* Idioterna hade inte ens orkat läsa anmälan
jag fick min mc stulen trots ett vitne som kunde namnge föraren på min mc och att hans egen regskylt satt på den så blev det nedlagt

det var två bankränare som flydde från ett rån i en bil
den ena rånaren säger till chauffören jag har två nyheter en dålig och en bra
chauffören säger ta den dåliga först
***Vi har polisen efter oss **'shit och den bra då
***Det är svensk polis *** jiiipiiii

Djevla kåkk sockers! :mad: :huvet

Nej nu får det bli bild på ev förövare. Kopiera bilden på denna skylt o upp med den. Förhoppningsvis står några av er andras hojar kvar till våren. Jag skall iaf satsa på övervakning framöver.

Ett bra tips för den händige. Aptera en (blomsterspruta?) med grön karamellfärg. Ev klåfingrig får sig en dusch med detta o det är en sägen, ett helvete o tvätta bort.... Personen kan inte visa sig ute på ett tag :D

WW. Skicka mig ramnummer o motornummer så skall jag kolla om det går att svartlista hojen på racebanorna iaf.

Hoppas ändå att den kommer till rätta, oskadd. :gnissla

Bifogat

• TV-Video-övervakning.jpg
    TV-Video-övervakning.jpg
    7.9 KB · Visningar: 596
Jag har aldrig använt något depåstöd, men ser det inte ut som den perfekta grejen att rulla iväg en låst hoj på?

Försäkringsbedrägeri ?!?

Eller hur, du har inte funderat på att flytta från ditt krim kvarter ?
Tror dina bekymer med stulna fordon skulle minska med 100%

Lider med dig WW

om man nu har depåpstöd så kanske det skulle kunna försvåra en aning om man plockar av hjulet/n

Tyckte jag läste i en annan tråd att du hade kört och smält din hoj och att du skulle bygga om den på nytt, typ ett litet vinter projekt??? Kan ha fel:confused:

Undrar varför någon vill sno en hoj som är kraschad??
// Björn

Tyckte jag läste i en annan tråd att du hade kört och smält din hoj och att du skulle bygga om den på nytt, typ ett litet vinter projekt??? Kan ha fel:confused:

Undrar varför någon vill sno en hoj som är kraschad??
// Björn

Den var kraschad, men lagad och för att få en egen touch på hojen så skulle den tråden visa vinterns modifieringar. (Om jag förstått det hela rätt).

Back